2004-07-04 14:45:35●黑色千羽鶴●

Tonight,I feel close you

Close my eye and feel mind
Time has passed
I walk like a shadow
Never knew
What I am going through
You touch my heart and take my breath away

輕輕閉上雙眼
感受你的心境
時光逝去
我宛如幽魂般地遊走
從未知覺自己穿越過的事物
你觸動我的心絃 叫我屏息..

mai yan-zi
Tonight,I feel close you

之前我就很喜歡倉木麻衣了!
Tonight,I feel close you
這首歌!我超喜歡的!