2004-02-05 14:43:00杜比比

~我的生日~

 返黎啦!!我無失蹤啊~張同學~~我黎排好多野做啊~所以先無同你傾電話!!你唔好嬲啦~><

 好啦~講番我既生日先啦,,1月31日晚我同左哈哈大人去睇演唱會啊~~原來ALAN TAM係好靚仔,好後生家!唔好講笑佢地唱歌好得,成晚可以話無走過音,勁啊!!!!其實果晚都有小小野唔開心,不過,過左就唔好講LU!!HEHE,到我正日既生日,2月1日,哈哈入左黎天水WAI接我去街街啊~~好開心啊~~佢仲買左個蛋糕比我,我地2個食曬啊~~好味!!佢買左水晶豬豬比我啊~~好靚!多謝~~之後我地去左嘉年華,因為果日係最後既一日啦~~我地中左一隻大既SNOOPY,一個心心,仲有一隻小狗,到左晚上去左尖沙咀睇煙花,約埋KELLY同小熊去左食韓國燒烤,總之好開心啦~~多謝哈哈呢一日既安排,我真係好高興,原來你係咁錫我,我竟然成日發你脾四!!!><

開心!!!!