2004-01-07 12:30:00杜比比

*媽咪*

 媽咪既報告重末出,不過醫生巳經排左2月會做手術,其實諗深一層,唔好咁快有消息仲好,我認為咁係咪無事呢???媽咪,你一定要努力,因為只有憑自己先可以好番,知嗎?最多,我就你多d,比你傾多d電話,同埋打多d比你啦,,,好無?你要努力!加油!

 我好記得kelly同我講過,我d朋友仔好錫我~我一向都知!所以我都會好錫你地law~~~可以咁講啦,貴精不貴多ma<--(唔知有無打錯字呢,he)可以得到你地既愛錫同埋支持就係我既福氣!!!!!!


*下期預告,死啦,杜比比星期6要上大陸,,,唉!!!!又要食塵,又要過d用太陽光代替燈既生活....諗起都怕左,呢個地方巳經bad list左!!