2004-01-05 14:51:00杜比比

朱古力的故事!

 好記得有個好朋友同我講過,如果唔開心既時候食朱古力會開心家!而且會好甜TIM,所以我就買左盒朱古力比自己,點解會係苦既?我食唔出甜既味道!其實我真係好唔開心!我形容唔到,我有幾失望或者有幾傷心!我記得我由旺角行到尖沙咀,腦中係空白,有種比人玩弄既感覺!一D都唔好受!

 面對住好朋友,我會開心,因為我唔想令到大家有種死氣沉沉既感覺!又或者我唔想你地擔心!!!我會懂得壓抑自己既情緒,因為我知道有好多事要做,工作啦,,仲有我的媽媽,,明天報告就會出啦,我祈求上天做個好人,希望她平安無事!如果可以選擇我寧願有病既係自己,因為她受得太多了!!

我好想攬住一個我信任既人大喊一場,真的~