2004-07-27 16:40:43° 杜比比°

你快樂嗎?

 好耐都無上過黎啦~~~我D觀眾好似走曬LU~~
 我發覺好多野是自己控制不來,係我既角度裹,我在意,我著緊一個人,問既野,想知道既野,一定會多,,但好可能,人地會認為你好煩,成日問,咩都問又追問...如果唔著緊我又點解要知你咁多野呢?唔通真係想做一個8婆咩???唔明就會問,讀書既時候老師都係咁教我既,我都好明白,如果成日有人問我野,又LEE樣又果樣,真係好煩~~~但係反轉黎睇,有咩由你自己親口講既,不是更好嗎???

 好多野開始想不通了,我的病魔又開始發作了....明明之前好好地,點解會咁家??你唔好走過黎啊!!!!!!!!!快D走啊........