2004-06-28 16:49:08° 杜比比°

留給”紫欣”的說話

 昨日從daphne口中,得知紫欣既消息!!!她是一個我讀書時的要好朋友!!!我諗現在既佢,一定好幸福呢!!有個幸福的小家庭...其實我好掛住你...你知道嗎??因為之前唔見左電話咭,無左你既電話,聯絡唔到你><好唔開心!!對上一次見你巳經是2年了...

 仲好記得我們一起讀書既事...上堂訓覺,偷糖食,出貓,去街街,一起過夜,一起食煙...好多好多,我諗最叫我難忘,就是跟你一起,從你家後門偷走的事呢,每次你總是小心翼翼的拖著我走,一來你怕我迷路,加上小路實在太窄了,你總是很照顧我,陪我失戀的日子,等等...這些事都叫我難以忘記呢???唔知我地幾時再可以相見呢????


*祝你幸福,快樂!!期待相逢的日子