2004-06-14 17:23:14° 杜比比°

野蠻.ToBy.

 有時諗起都幾好笑...我承認的而且確我係有d任性,同埋有d唔講道理...呢d就係我既野蠻性格...有人會喜歡,但有人會討厭...我相信投討厭票數一定得出很多...反省中

 呢排真係發生左好多既野,好似一時間接受唔到太多既野,更加唔係三言兩語可以講出黎...
 點解我唔講我既唔開心,係因為我巳經見到你唔開心,如果2個都唔開心,個氣氛好似死氣沈沈...你知道嗎???我好想你開心啊,因為你係我既好朋友ma...你快樂,所以我快樂
 
 我在想..一個女仔,如果夠傻,而又傻得開心,已經是種福氣!!其實失憶都唔錯,好多人渴望選擇性地忘記不快記憶,只是無能為力!!