2004-05-27 16:05:35° 杜比比°

難忘???

 睇到我既朋友仔既留言,我會更加努力向上既,唔會比個日記關閉....阿妹,其實我巳經偷入左去你果度既啦,,HEHE不過你唔知炸...

 難忘???係因為D咩先會難忘呢??其實我要求既真係好簡單,,只要幾個好朋友坐埋一起,傾下計,飲下野,就會好心滿意足!!!唔知你地會唔會都係咁諗呢??星期二25號既晚上,我同我2個好朋友出左去,UM...好耐都末試過有呢種感覺LU,可能大家都各有各忙既關係,,呢D約會真係買小見小...但係果晚真係好開心!!!好想可以成日都係咁啊 ^^

 原來係我既身邊,有個好錫我既人,我一直都唔知,不過...........