2007-07-15 00:10:54TINGTING

學生給我的話

自從我聽到那場賭博後
我的確有擔心自己的中文成績能否挽留你
我會否成為罪人?
我會否保住第2之名?

其後,成績出了
我不用擔心這一切
雖然得來的結果,你是要走.
不過我沒有怪你.
請你放心的放下吧.
這是個既為了家人,既為了同學成績的做法.

今天我在你的blog看了你在學校2年內經歷的一切
同樣的令我想起從我轉來香島的這兩年.
有對有錯.什麼都有
我發現:

既然你能找個理由難過,也必定能找個理由開心.

既然你能離開,也必定能回來.

有些東西很寶貴,錯失了就很難回來
對我來說你是珍貴的.
請你盡可能花多一點時間陪家人
不要到錯過了才後悔.

中四的路還等著我.
我也等著你回到香島的一日.

to永遠的丁sir.



呀丁,你知道嗎?

你亦是令我最感到不想令你失望的人....

我真的很喜歡你教中文..

這兩年來你的教導對我來說你亦是很用心..

家人有事..也要為我們這群馬騮著想..

你...用心良苦..有目共睹..

你是我一生人遇過第二個的好好好好好好好好好到無人能可比的好老師..

我...一生也會記著你的教導..

丁..你亦是我十分尊敬的人..

我永遠也會記得你..

希望我們可以再與你慶祝生日
HI

sir 丁 好多謝你今年教我呀 ..

我真係好唔想你走 ...

但係呢個係事實 無得改變呀 ..

希望你以後ge 生活 好好啦 ...

我都唔知同你講d咩 . 我都唔知 送咩比你

我只可以送一個希望比你 ..就係我會比心機 ..唔會令你失望

我會改善我唔好ge野啦 .....真係好多謝你呀 ..