2006-09-17 19:54:48★,,阿t,,*))

9.17 累

開唔開心?唔開心咖?!辛唔辛苦?好辛苦?!如果唔開心同好辛苦點解又要堅持吖?!其實都唔知道可以捱到幾耐咖...不過我隻知道我希望三年之後可以換間有電梯嘅屋...雖然我知道屋企而家已經有能力去換...但我希望我可以幫輕下媽媽...希望未來果間屋系自己有份出力...好耐之前我同自己講...比一年時間自己...如果可以繼續堅持就繼續...堅持唔到就離開...前日件事我真系失望到極點...不過我而家決定反口...由今日起開始計算...再比多一年時間自己,OK?!加油!!!

THX阿惠今日果D紫心番薯同芋頭...辛苦曬你同你爸爸攞出0黎...而家已經煲緊糖水...一定好正...
今日我比咗S9500折頁爸爸睇...竟然5明白我暗示D咩...咋唔知...
不過爸爸今日幫我拖地...算佢啦...原諒佢一次...
哎...聽日又無得休息啦...變態咖...不過同天河地學習...
可以連續三日見到芬都算值得...
好想時間快D過...快D去到下個星期六...
點解我呢張相又系影側面咖???死啦...我遇到瓶頸啦...唔得唔得要突破佢...
前兩日睇報紙見到旅行社有南非攝影團...哇...超級正...近距離影野生動物吖...
以前叔叔影相好犀利咖...不過而家佢都無玩啦...
唔得唔得...我都要做個犀利嘅人...
又到中秋啦...等我有時間買番個燈籠仔比我生命中第二重要嘅男人先...