2009-11-23 01:21:27夢夢貓主人

突擊 - 台灣之旅 DAY3



同大陸既地鐵一樣, 都係呢款膠代幣.





係網上講到必要一試既早餐之地, 講真, 吾係吾好食既, 不過吾多岩我地囉.
(
食蛋餅, 油條, 豆漿etc)




高達專門店, 3個真人大既高達真係幾型, 吾係高達迷既我都影左吾少相.





時間關係, 只買到外賣, 仲要行錯路, 不過為左佢, 辛苦少少都無所謂, 每次去台灣都一定要飲到一次, 最鍾意佢既珍珠奶茶, 雖然香港依家都有, 不過始終感覺都係春水堂好飲些, 感覺既野, 無得講.




之前睇左好多網頁都有介紹既雞蛋布丁, 買相得, 味道亦吾錯, 不過存放期有限, 要快快食左佢, 仲有解說註明, 真係認真得佢呀.




離開前最後一餐, 是旦搵一間餐廳(foodcourt), 意外地味道都可以叫做吾錯, 可能無太期待過吧. 食完, 都係時間要走人啦.




上車前影到既101, 今次無去, 點解吾去? 因為吾覺得有必要去囉, 如果你肯俾錢上最高睇下景, 吾係就遠遠甘影下相就好啦.




機場遇上P小子, 齊齊做下運動. (我家小妹最愛, 可惜佢見吾到佢)




我們的班機




本來都想見識下hello mm 既機場景, 可惜我地登機處去吾到, 而我妹佢地因為遲一日走, 佢地登機處就係個邊, 聽講好靚, 希望下次有機會睇下啦.

 

3日台灣遊, 轉眼就過, 不過我自己就覺得好開心, 因為去左一d之前未去過既地方, 食左d新既食物, 最緊要係有得旅行, haaaaa

瘋狂大鳥 2009-11-23 21:27:37

晚安呀~ 下班之後真是累... 不過我還是來看看你 有空來我的部落格逛逛唷!我放了許多不錯的文章,歡迎您來欣賞^^