2008-06-18 01:51:00夢夢貓主人

新加坡玩樂之旅 ~ Day 2

其實今次既旅行,真係好怱忙,想係有限既時間,睇最多既野,所以全程聽到最多既口號係.... Speed Up~~ 問你笑C未!!
一早起來,享受了一個美味既早餐(係邊度食?咪KFC囉!不過呢份早餐既內容,香港係食吾到架~)。接住就往今日第一個景點,全世界最大之摩天輪進發(到現時為止)。
可能因為工作天的關係,又或者時候尚早,我們去到既時候,坐摩天輪既人吾係好多,就因為甘,我地3個人就可以包箱甘坐平時要載20-30人既摩天輪。

除左全世界最高,我唸佢都係最慢既一座摩天輪,佢慢既速度,就係係路上面你用正常速度甘行路,你係吾覺佢郁緊,就算你停係到,你都要定定甘企先睇出佢係郁緊,真係勁......慢。不過如果身處係摩天輪上面,就更係想佢有甘慢得甘慢啦,可以慢慢玩,慢慢睇呀嘛!

老實講,對於有畏高既我,最享受既位置,就係佢開始降下時開始,之前....真係乖過小學生呀,坐係到郁都吾想(敢)郁,真係好驚下架。不過如果你有膽量,你可以行埋玻璃窗處四圍睇,佢既view真係好靚,360度無阻擋,加上個日天氣好好,睇咩都特別清楚,所以我就更加驚啦,嘩哈哈~~

離開摩天輪,本來打算去Esplanade Mall既“Max Brenner Chocolate Bar”一嘗不同款式既朱古力,旅遊書話佢11am開,點知原來係12am,無緣一嘗既結果,就係向下個目標出發,目的地係 Marina Square 既“Giant超市”點知...摺左,到底本旅遊書有幾update架....唉~~

就甘,連miss2個目標,跟住去既,就係曹既家鄉(哈~講下笑啫),Little India。【據說,係好耐好耐以前,有一位爵士航行至新加坡定居,隨行有多名印度助手和士兵,他們是新加坡的第一批印度移民,從事各項建築工程,如道路修築等等。之後,因為經營牲畜買賣的商人也引進大量的印度勞工幫忙飼養,再加上歐洲人修築賽馬場也需要人手,以至更多的印度移民來到新加坡,而工作地點就鄰近現在的Little India,漸漸地,這裡就成為印度人的聚集之處....】 而事實上,除左華人,印度人係新加坡,可謂無處不在,係邊都總會見到1-2位。

可能係天氣,加上環境(係Little India,生活係度既人可能都係比較貧窮的),所有有冷氣既商場全部欠奉,加上某種印度人獨有既味道,於是,大家在逛了一圈都無發現值得留戀既事物而且快熱C後,速閃~
下一站,“牛車水”亦即係新加坡既China Town。一去到既感覺,就好似去左女人街甘,甘當然,買既野係新加坡既手信。係呢度,有好多不同地方可以一去:《亞坤咖啡店》←頂點推介佢地既咖央多,真係呢到食得到,弟到食吾到~~必試!《Mariamman Temple》←其實係一間當地幾出名既印度,不過平時連中國廟都吾多入既我,當見識下亦無妨,入廟要除鞋,而且係廟入面影相就要俾錢。《Smith Street》一條經刻意改建過既食街,可惜食既野都吾係新加坡地道食品,只係一般既中國菜式,而且要過左中午先開。

當然,成個China Town區,吾會得以上甘少地方可以去,因為時間關係,或者下次....如果有下次既話。
《咖央多》既食法:用2塊烘得很乾身既多士,搽上咖央醬及夾一片牛油,然後將一隻半生熟既蛋加豉油搞均佢,然後用多士蘸蛋醬食,吾~~~ YummyYummy,蛋醬咸咸地,撞去左咖央醬過甜的感覺,吾會有好膩既感覺(甘當然,食多左都會膩既~),而且味道非常配合,真係意外之極。(返到HK都試跟足甘整o左黎食,一樣好味),又係香港食吾到既食法,有機會去到新加坡,一定要去試下呀
食飽左,就到今日既重點旅遊地“聖淘沙”啦!

“聖淘沙”就好似香港既離島甘,不過你可以選擇坐MRT、覽車or巴士入去。難得一場黎到,就更係要坐覽車入去啦,係MRT 既HarbourFont,可以去到Cable Car Plaze 覽車站坐覽車入去,而且除左普通覽車,你仲可以俾多少少錢,坐玻璃底既覽車入島,係入島之前,覽車會先駛去Mountain Faber,再繞回HarbourFont,然後先入Sentosa。又係個句,畏高既我....一路手心冒汗,一路目不斜視,到底架覽車有幾高? 上車處位於大廈15樓,就知佢最少有15層高,重要係去Mountain Faber方向既時候向上爬升,Gee.....不過最搞笑係連一向膽大既文麗氏都驚到鬼叫,我以為佢有心玩野,點知原來佢係堅驚,就因為甘,本來好驚既我,俾佢搞到都識笑下o甘啦,呵呵呵!

入到島,其實有好多野玩,不過都係由人喜好。我地買覽車票既時候包埋玩luge & skyride,一個好容易玩,又刺激既玩意,本來打算只玩一次,可惜因為我既不小心(本來落山坐luge,睇完show先坐skyride返上山攞返寄存物品走人,點知我竟然留左門票係寄存物品度....又要speed up啦,唉~真失魂),就係甘,又有得玩多一次啦,yeah~~

(之於坐skyride上山,又係另一次既畏高考驗,呢日同個“高度”好有緣呢...最可惡係文麗氏今次態度好鬼輕鬆,點解我要有畏高呀~~呀~~)
聖淘沙既海灘真係好靚,而且佢地刻意既裝潢,椰林樹影,正正正,又係時間既關係同無落水既準備(雖然都除左鞋,踩下水甘),所以同靚靚既海水無緣,不過淨係影相,都剎了不少時間去。

最後,我地睇埋有名既 “Song of the Sea”,係一個利用激光配合水幕,再加上煙火效果及舞蹈歌聲既表演,真係好值得一看(文麗氏話係澳洲有睇過,不過我就無咩印像啦....),入場票要係入到島個時覽車站出口買,去到就好買啦,買曬就無得睇,每日只演二場。
離開既時候,我地無再搭返覽車,而係坐Express,只需5分鐘左右,就由島出返市區,真係話甘快就到。

順帶一提,係Express既出口既位置,係一個叫VivoCity既商場,點解要提佢? 由VivoCity 行去HarbourFront既途中,係一個好似天台位置,有個有露天坐位及食店既地方,最特別既係佢有幾個連貫住既人做水池,晚上配合著昏黃既燈光,情侶或三五知己坐係水池邊,把腳浸泡在水裡看著星空談談心,真係寫意得很,我們當然都有試一試感受一下氣氛(oh,sorry 曹係無做到既),如果時間許可,我唸我真係可能會在這裡坐上一晚,真係好好feel的說。

是夜,因為之前既教訓(去夜市都無野食),我地就回到酒店附近去睇下有無野食,意外地俾我地食到其中一樣我地好想食既野,叻沙。我一直以為叻沙係用油麵加米粉做底,但係新加坡食到既,都係用好似米線既麵做麵底,不過真係好好食。

返到酒店,又係12點幾....攰C人啦,聽日,話甘快就要走人啦~


【摩天輪→小印度→牛車水→聖淘沙】
Sochen 2008-06-27 19:04:59

個摩天輪車箱好大好特別, 聖淘沙沙灘都幾靚呢. 試過你整既咖央多,好味..但係食得多就好膩囉!

版主回應
呵~~有得你食吾使整,好味好多,喔呵呵呵~ 2008-06-30 00:42:25
JoJoGirl 2008-06-23 22:02:47

嗰邊依家天氣熱唔熱呀? 坐沙灘會唔會大汗&quot搭&quot細汗?

版主回應
都熱架,行到一半都會“痴立立”不過就吾會叫熱到成身大汗囉。 2008-06-23 23:05:51
朱古力波 2008-06-18 23:09:47

可惡!! d 風景咁鬼死靚!!!

版主回應
喔呵呵呵呵~~ (特級奸笑) 2008-06-19 00:11:09