2008-05-05 15:09:11夢夢貓主人

08拉闊第一場


第一次睇拉闊、第一次去機場博覽館,感覺....好遠好遠好遠.....

聽曹講,因為紅館大裝,所以好多演唱會都轉左去其他演出場地表演,而係機場既“亞洲國際博覽館”都係其中一選。

講真個場就幾靚既(夠大嘛),不過真係交通勁吾方便,又行好耐,真係攞命~
另外聽人講d音響吾係好得,親身聽過,又真係吾係太好,可能係個場較大d音聚吾到散開,又可能係本身既音響設計吾足(可能吾係專for音樂會...)

拉闊拉闊~~ 一直都好有興趣睇拉闊,不過一來無id信用咭,二來又吾識人,所以一直都無機會睇,今次真係要萬分多謝曹俾呢個機會我,仲要係有陳奕迅既一場,正(x10000)!!

呢場係一場比想像更好睇既show,成日覺得演唱會係好真實既,要俾聽CD更出色就要本身夠實力,唱得超好聽又好有水準就更係好(因為即時表演總會歉場),同聽CD一樣都算係正常(其實應該再好d),唱得更差就應該檢討(吾明點解開到演唱會囉)。

今次表演者有陳奕迅x謝安琪x方大同xEO2,最期待既,當然係Eason啦!

Eason - 睇佢既演唱會好開心,因為佢係一個大細路,佢會將個種活躍力同開心感染俾所有人,唱歌既功力就吾使講啦,聽佢唱其他人既歌都比原唱既感覺好就知道。一出場佢唱Mika 既‘Grace Kelly’真係同原唱有得揮,之後佢唱呀kay隻‘我歌...故我在’,聽到拍爛手掌,真係少d功力都唱吾到架,可惜既係Kay唱鍾無艷個時,我以為Eason會同佢黎個CrossOver,不過佢竟然係同方大同唱....可惜;最後完場前佢地係甘唱係甘跳,睇到d人好high甘企曬係到,佢既感染力你話幾得呢,之前睇Joey都做吾到呀。

Kay - 有好多佢既歌都好好聽,佢把聲磁得黎又好溫柔,聽落好舒服。全場最驚喜係佢唱‘被遺忘的時光’,聽到我騷騷軟軟,佢唱得好鬼性感,好正!當然仲有我最喜歡既‘鍾無艷’啦,雖說係cross方大同唱。

Khalil - 或者一直吾太留意佢,講真無論係佢既外表到佢唱既歌,都吾係我好個路,所以.....不過估吾到佢除左幾唱得,仲好跳得下,有d意外;佢作俾eason隻歌,聽落隻英文demo比國語版好聽好多(隻歌好似叫Orange Moon)。

EO2 - 點講呢,開頭佢地出道既時候,都覺得佢地幾好,可能係我好喜歡睇人跳舞啦!不過到左今時今日,佢地都仲係跳下跳下甘(吾係跳舞,係跳跳下),唱歌又走音,就算係當年既草蜢都會改變會進步,佢地真係要好好唸下囉...

呢場係一場GD show,吾知....仲有無下一次呢(呵呵呵~)

東涌東薈城改變左好多,處處都係Outlet(真係好搞笑,咩店都叫XXX outlet),吸引到勁多人!今次同曹去左戲院個邊既Fd Court食野,都幾好味,又有好多選擇,最緊要係個view好呀,睇到360架(大笑)!

再次多謝曹R!!

上一篇:沙田單車改道

下一篇:稯子

Ada Yeung 2008-05-09 13:47:50

好耐冇睇過concert了.

版主回應
呢個係一個好遙遠既Concert(指交通),不過係一場絕對既GD Show! 2008-05-13 23:13:44