2004-10-28 21:01:41ting131

調位

今日...好無聊呀
一早就要上3堂ue堂
勁救命,3堂太多啦,仲要係連上囉
今日朱sir再度勞役左我
我都唔知幾時我會變得咁helpful囉
呵呵
勁乖~

又調位
又再一次証明左”hin”一髮係會動全身囉
同lingb一齊唔係咁耐又要分開
遠離各位同學仔
本身坐角落頭ga
勁差,
不過同connie坐係好事~~~~~yeah
未同過connie一齊ga
lingb又驚同茵茵無野講話想同我坐
叫我同miss講
點知攪到connie好無耐
勁唔好意思囉
miss話佢因為俾人pressure囉
我都明ge
唔同佢地一齊我唔mind,只不過係勁唔想坐d死角位囉
我就好直接同佢講我想同connie坐中間
依家坐勁前
十分好~會好專心ga我~
但係connie仲覺得好前囉
算啦...都係坐唔係好耐je...~

但係我bs同pa係會再同dep一齊ga!
因為我地約好左!!!

哼!