2004-10-11 23:38:06ting131

busy

呢排真係busy得好緊要!!!
個個星期都有test!
日日都唔得閒!

星期6:
去yinyin去左poly呀..點知我地late到連個accountantcy都無聽到...勁係度呆...又無野做...
但係因為我ge堅持攪到有人發脾4啦
sorry啦
但係我聽hotel個talk 時俾人ha呀
又俾個男仔用pat bell又俾佢踢左一腳
睇下邊個啤得耐d

星期日:
如果唔係dep仔我都唔知要聽talk
原來ar cat同我一樣本身都唔想去
但係俾左錢無計啦
原來d大學好衰..讀少d唔著數不等止仲當fail呀
雖然我本身都知..但係我對poly ge好感大跌啦

星期一:
好似pa咁...好似咩都記唔到入腦....
錯埋d低b野
唔記得add返個abnormal loss!
但係nana就減多左個野!
我同nana都覺得如果我地個ans combine埋就好啦

不過上次m&s test派左啦
41/50wor
好叻叻呀
但係小yin取笑我lor哼

今日係study room都幾開心~
開心指數:***