2004-04-13 01:25:01c H r I S t i N e

收擋了

各位好 ,

如無意外 , 呢個 diary 將要收擋了 , 點解 ? 因為我開左一個新既 diary account ! 响邊 ? heehee ~~ 自己揾下啦 !

呢個陪左我三個月以上既 diary , 真係5太捨得 . 入面記載左好多開心同5開心既野 .

回想初初開呢個 diary , 我承認 , 我係想佢睇到 ... 想佢知我有幾5開心有幾 hurt ! 但依家知道 , 已經唔重要 , 一切都係徒然 , 佢睇完都係5會有任何感覺 , 甚至無興趣去睇 , 一次都無睇 ... 我係時候要醒啦 ... 我5可以利用自己既感覺 , 出賣自己 .

No expectation = No disappointed

我5可以再有任何期望 , 說真的 , 這一次說真的了 !

呢個 diary 開左無幾耐 , 反而Joe 成為 customer no. 1 , 真係一個意外收穫 . 多謝你 !

我呢個diary , 到底吸引到o羊人黎呢 ? 八卦既人就5想講 ( 註 : 最鬼憎d 5 熟但又勁八卦既人 ... 關你鬼事 ?! ) .

多謝一 d 真心關心我既人 , 朋友仔 , 多謝你地 !

仲有樣野我一直好想多謝 ...
多謝呢幾個月曾經鍾意過我既人 . 分左手之後 , 對自己無哂信心 , 好彩有你地 , 我先知自己其實仲有d 吸引力 , 真心多謝你們 ! 雖然我沒有選擇你們 , 不過 , 你們都好好 , 我記得的 ! 對不起 , 多謝 !

最後 , 我要送一首歌俾自己 , 仲有你 , 起初開呢個diary係因為你 , 响結業前 , 送呢首歌俾你.


<< 悟空 >>

可笑嗎 愛你愛到化 給你 感化

早知本領有限 難過你這一關
相擁過 困在你那五指山
樂極便會生悲 只怪我也太貪玩
對 曾渴望快樂諸多需索會惹上麻煩

#有力去恨你 也有力氣掛念你 這個負擔擔不起
你令我悟到 這隻被放棄的棋
能重生 心必先要死

就當一起發過夢 喜愛你只因迷信
夢裡不必抱你都不覺得凍
就算心很痛 這顆心一早屬你
就算痛得要生要死都一早 不懂
懂不懂

哭腫雙眼約會 誰看見也想推
喜歡你 卻忘記要你允許
求復合為怕空虛 不過愛你更空虛
對 忘記問一早分手的你會當我是誰

REPEAT #

就當一起發過夢 喜愛你只因迷信
就當空空雙手撫摸過天空
就算心很痛 這顆心一早掏空
就算痛得要生要死都假裝 沒有空

就當一起發過夢 喜愛你只因迷信
就當空空雙手撫摸過天空
就算心很痛 未夠病痛那樣痛
全靠我肯愛得夠蠢因此想 得通

想得通

終於不怕痛