2004-04-09 00:03:33c H r I S t i N e

7/4/2004 十全十美

各位好 ! 好耐無寫過日記啦 , 放心 , 我仲未死 , 只係無o羊心機寫日記啫 ?!

原來人越大真係越多煩腦 , 做乜諗野 , 做乜諗野 ... 究竟我做緊乜野 , 諗緊乜野 ?! 真係好煩 , 煩死我啦 ... 好想好想離開香港 , 好想去AUST , 好想o羊都5諗淨係玩 , 但係我知係無可能 ... 所以 , 我唯有繼續撐落去 !

原來呢個世界真係無十全十美架 , 個天係5會俾你盡善盡美 ! 呢排我完全感受到 , 真係5開心 ...

自己想做同應該要做既好多時都係兩回事 , 你好想做 , 但係會因天時地利人和而令你做5到 , 但你又5甘心 , 堅持去做 , 最後又會令你5開心 , 甘可以點 ?!

其實路真係可以自己行自己揀 , 當個天5幫你 , 樣樣事情都5順利 , 甘就唯有靠自己 ! 我今日突然醒起 , 其實我有開心有5開心 , 點解我硬係要諗5開心 gei?!
不過人總係犯賤 , 係都要諗d5開心既野 !

我明白無野係十全十美 , 但係點解依家個 Sitiuation 可以" lau gou " 成甘 ? 到底個天係想我點 ? 係幫緊我又5係 , 係害我又5似 ... 我今次真係只有靠自己 , 唯有相信一句老土說話 ~~ 會過去的 !! 但係 , 我又要等到幾時 ?!