2004-03-27 23:35:02c H r I S t i N e

目黑 (合唱版)

呢期我勁留意既新人一定係周國賢 & 薛凱琪 . 之前讚過周國賢啦 , 今次講下薛凱琪啦 ! 佢把聲好正 , 唱歌又好聽 , <<麥當娜一吻>> , <> , <<奇洛李維斯回信>> , 至到新歌<<醜小鴨天鵝湖>> , 佢首首歌都唱得好 , 唱現場都好得 !

勁 buy 呢兩位新人
俾我無意中發現佢地原來有合唱<<目黑>>

呢首歌係我呢期最最最愛 , 長居我既歌曲排行榜 no. 1 , 睇個勢 , 短期內都5會下跌個隻 !! 依家發現呢兩位新人竟一齊唱呢首歌 ... that's great ~



目黑


男 : 命運就地改寫 只因你我當天那一眼
靜靜互望啞口無言 原來邂逅太簡單

女 : 大地就像一黑 只得你那身影最顯眼
月下漫步東京同遊 遺忘晚上變得

男 + 女 : 越來越冷



男 : 黑色眼睛 沿途與你有過一幀風景
但路上 誰也沒名沒姓
女 : 靜靜行經 留影 目黑之夜有星
男 + 女 : 遊歷過 下一次未必經



男 : 坐下在目黑區深宵那個摩斯漢堡店
默默用著雙手談情 然而漢字會一點

女 : 又是互望開始分手作結的戀愛短篇
但特別在這幾年來 時時暗地記起

男 + 女 : 亦紅著臉



男 : 黑色眼睛 沿途與你有過一幀風景
(女 : 當這黑眼睛 找到黑眼睛)

男 : 但路上 誰也沒名沒姓
(女 : 平凡名字會褻瀆愛情 )

男 : 自問曾經 憧憬 留低此地看星
(女 : 情願我 能做你眼中那顆星星)

男 + 女 : 無奈我 未得到被邀請