2004-03-27 09:36:35c H r I S t i N e

26/3/2004 遠方的禮物

今日做親樣樣野都總係5順利 , 心情5太好 ,就連去郵局攞包裹都可以5記得帶身份證 , 無啦啦又俾人串 , 到底我發生o羊樹 ?

好彩好彩 , 起碼有阿 Joe 份禮物 , 如果5係 , 我今日實灰足全日 !

真係好鍾意好鍾意份禮物呀 ! 我返到屋企不停聽 , 用電腦都聽 , 執書枱又聽 ! 希望佢自己個隻都快d到佢手啦 , heehee ... 仲有另一個意外 , 係佢留左句message , 個日期係 3 月 14 日 ... 哈哈 , 笑到我呢 ?! 好多謝阿 Joe 呀 !

越聽越鍾意周國賢呀 , 佢自己作歌 , 我勁欣賞佢呢 ! ( 5 係因為個樣而 buy 佢架 ! ) 嗱 , 等我 show 一首歌 , 詞 , 曲 , 編 , 全部由佢一手包辦既歌啦 !


14天
歌手:周國賢 | 作曲:周國賢
填詞:周國賢 | 編曲:周國賢


兩個世界兩個禮拜
很想一起終於一起
可否不死直至我不愛你

愛上了你放棄了你
很想發生終於發生
一不小心學會發生接吻

不敢相信我真的心痛
從來也沒試過這種心動
一切多完美 彷似一場戲
如果可以到最後也不心死

我始終需要情歌
沉睡在昨日一起的感覺
14天的光陰不算悲劇收場
曾共你一起走過已不錯

要走的都要離開
還是換了另一種方式去愛
投入過一分鐘 足夠一直收藏
承認共你很相襯 但再沒法一起
( 更彼此吸引 而結局發現廢盡了心機 )


P.S. 最衰阿 Joe 無 online 啦 ! 好想佢知我收到份禮物 , 好想佢知我好鍾意 , 更加好想佢知我好開心呢 !