2004-03-26 11:08:03c H r I S t i N e

25/3/2004 小飛俠 & 大口仔

今日早上叫左阿琪佢地去 McDonald 食早餐 , heehee ... 平日既我勁少提議去 McDonald , 今日又會無啦啦甘既 ?! 梗係啦 , 有小飛俠換喎 , 不過要食開心樂園餐至有 . 好彩尋日我個 F.2 補習學生同我講呢 ! ( 幾"橋" ! 我同佢都係鍾意大口仔同小飛俠呢 ! )

原來今日係其中兩款既最後一日 , 都5知係好彩定5好彩呢 ! 所以唯有放學後又食多次 ! 諗住唯有係甘既時候 , 突然有個响 McDonald 返工既女人同我講野 , 話佢屋企有成3個 , 佢d小朋友都玩5哂可以俾個我 , 又話甘我就可以5洗食開心樂園餐 , 嘩 , 呢個世界仲有d甘好既人既 ?! 不過最後我都無要到 , 一來時間夾5到 , 二來唔太好意思 ! 不過 , 我真係好開心 , 多謝多謝呢 !

食完 McDonald , 我地去左行下又一城 . 去左 Sanio , 嘩 , 大口仔20th ( 噢 , 同我同歲呢 ! ) , d 新款超靚 , 如果我有 $ 就好啦 ... 我望左好耐好耐 , 真係好想好想要呀 ! woowoo , 越睇越5捨得走 ...

之後去左行 Disneyland , 買左件衫 ( 同阿琪個心心一樣 ) , yeah ! 又去左行 HK Record , 見到周國賢隻 CD , 諗起阿 Joe , 好想快 d 收到呢 ! 好期待呀 !

上完CCIV , 去左 McDonald 叫左個餐領走 , 換埋另一款小飛俠 , 好滿足呢 ! 下星期一食多餐 , 就儲齊3個 , 不過無左第一個 , 5開心呀 ! 有無人有第一隻呀 ? 我好想要呀 ! Wooowooo , help ~~