2004-03-21 15:10:41c H r I S t i N e

20/3/2004 巴西燒烤

阿銳 , 生日快樂 ~

今日補完習之後 , 就去左尖沙咀 join Crystal , 阿禮 , 阿當同小麥 .

一行五人行港運城 , 諗下買o羊俾阿銳 . 首先行 G.O.D . 嘩 , 10蚊一本馬吊 instrustion , 勁 , 哈哈 ! 從 Marketing 角度 , 呢件product都應該會 ... G.O.D. d 梳化真係好舒服呢 ! 勁想訓覺 ! 我都係第一次坐左甘耐 , 慌死人地5知我地等人甘 , 哈哈 ! 我地响個度 heir 左勁耐 , 最終都係無買野 , 鬼o羊 , d 野甘貴 ...

之後行左陣類似 Log On 既地方 , 我地完全係睇自己野lor , 哈哈 ! 個萬花筒真係真係好靚呀 , 如果10分滿分 , 我俾佢12分呀 ! 同場加映阿禮同小麥驚心動魄表演 , 哈哈 , 佢地差d要用7千幾蚊買個爛鬼異形返屋企 ... 哈哈 , 笑死 !

之後去左玩具反斗城 , 諗住買 Z 高達俾阿銳 , 點知無 ... 買查古仲好啦 , 型甘多 ... 哈哈 ... 俾佢地笑 ... heehee , 點解無人覺得查古型架 ?! 單眼 , 好正呀 !

跟住我地去左買足球俾阿銳 ( 註 : 我提議架 ! ) , Yeah , 終於買哂啦 !

阿銳黎到 , 巴西燒烤正式開始 ~

除左以上有提過既人 , 仲有 Connie , Vani , 小花 , Ceci , Wario , 諾維 !

第一次食巴西燒烤 , um ... ok la , 又唔係真係甘好食 . 不過 d waiter 好 nice 好 gou 野 ! 有一個仲好得意 tim ga , 哈哈 !

佢地成班都好好笑呢 ! Wario 好爆笑 lor , 佢真係顛架 , 哈哈 ! 佢同小麥既地下情終於曝光 !

* 短一寸 ?? 哈哈 , 已經好短啦喎 , 仲有得短 ? 全檯最短 , 邊個呢 ? keekee
* 壽星仔有兩個生日蛋糕 ? 可以吹兩次立蠋 !!
* Wario對腳成日抽筋 <-- 係兩隻腳一齊抽 , kaka ~
* 斌 / 賓仔 Waiter 勁得意 , 佢地又影佢相 , 又問佢電話
* 小花 & Vani 禮物係廁所板 ?!
* 阿禮被阿當拍下的奇怪樣子 , 唔講都認5到係佢 lor , 哈哈 !
* 壽星仔俾Wario除鞋 ~
* 諾維 <-- 勁食勁食勁食
* 未開餐就 " 吃飽了 , 謝謝 " ? 哈哈


希望阿銳鍾意我地所有人既禮物啦 , yeah ~ 開心 d !