2004-08-14 10:15:23嗨,I’m speaking

尖沙嘴:大富 毫

首先,由放榜得悉我要成為POLY 學生後,
一直,仍然,很想很想讀BU 的傳理。

媽的,原來我那科LANG.Communication 是一個假象,
YR 2 先有communicaton讀,YR 1呀?你捱埋個Lingustics studies 佢啦,唔該!
Fine , 失望!!

入不到Poly 的人也不應失望,POLY 實在太近市區,
太多塵太多車太多潮人,
沒有campus feel,
潮人------------很多,多得令人有點想消滅幾個;
7人-------------唔多,好像全數過數去中大、科大似的!
靚女------------唔多,打扮厚粉人多,我會比較喜歡中大女生的氣質;
靚仔,這個問題有待研究。


另外,我那個系男女比例大概是9比1,男的買小見小,相信條件不好的男生也能成為沉淪的國土內的自我陶醉的小國王,
真係要講句,陰盛陽衰,I hate it!!!可唔可以balance 一下?!!!!!!
Fine,poly搭車方便,睇怕第時都係自己一個行街的罷。

昨天撩了一個同department 的女仔(方圓十里無男仔)'傾計'
哇!!! 啞啞地的,如果同佢一齊玩三年,我便要有學習手語的準備。


下午食lunch, $36,
好貴~~~~~~~~~~~~~~ 這己經是特價的了呵!
若天天都是36的話,一些赤貧學生如我便要到附近的大富豪夜總會打工,
以騙人的 36 24 36來賺取那個無數$36的糊口。

哈,或許要易名為什麼波妹XX等等的嘔心名字,
就像上圖那些Kinki, lily, nicole (自由行佳麗通常讀為nic-cow, 中譯---力膠),
明明是男生相,卻叫了個女生名,



Poly poly poly, too far away from my dream.

不過,我和波波文美仍十分期待大學生活,
或許世事就像kinki, nicole, 同lily一樣與先天性的有顛倒之嫌,大家睇開得化d就無事。


車!!小小bad impression, 形響唔到入U要睇遠d玩顛d的決心。