2005-04-28 22:52:40Tim

夏色

家下英國已經開始o左騎哩o既日長夜短﹐夜晚成8 點幾個天仲好鬼光。搞到我成日以為仲係早﹐一未係度 afternoon sleep。Sleep 到痴鬼晒線﹐鬼咩﹐lee 到D 生活簡直 moon 到激點﹐間o吾中 o米走去London shop o 下平,但係已經行到無o野好行 lu﹐加上近排經濟又激低迷﹐做乜都要囉部計數機出黎gum gum﹐差在未拎部算盆出o黎。真係好鬼死掛住以前一落堂無野做就閃去London同呀神神飲茶同落Kudox既日子,keke。但係每次係Kudox就會無啦啦林起。。。 Anyway 啦﹐尋晚真係幾乎嚇破膽﹐事關我arm arm 沖完涼出o黎﹐吹吹o下頭之際﹐比我四呀五度角稍到有半jet手o甘大既黑影極速飛過去廚房﹐o華﹐我當堂毛官180度直升機o甘彪起儉飛上床儉發顛。夠竟果pad 野係鬼呀﹐老鼠定係cockroach?? 前排我個friend上o左o黎﹐之後同拒出門口﹐誰不知聽到bom一聲﹐之後再望下我o既門上面﹐就發現一具好似arm arm撞死o 既白鴿涉住左係條樑到﹐真係好鬼次梯卡通D傻雀飛飛下撞埋牆然後扁晒o甘﹐都o吾知好驚定好笑。。。今年真係發生左好多9吾搭7o既事﹐lee D 已經o吾係D乜﹐煙又食晒﹐家下餐餐就去買埋D英國煙又難食又超級貴>_< 好慘呀。。。見到呀Hedde女教日文教得o甘開心﹐真係要比一百個o力你呀﹐加油呀知母﹐不過教之前被下課呀o吾該﹐搞到D學生問你又o吾識﹐o籮desu 家o麻﹐知’’母’’? 家o下爆谷dede話o吾join PK 富去Osaka﹐我都o吾知點好﹐me 好想同你地舊地重遊返以前既生活﹐兼梯o下雄之介點。。。o吾知拒。。塊面有無又香蕉左le?