2004-03-07 19:44:07tiger

心願

終於都進入左一個SEM的辛苦日子了,真係非常非常的辛苦。D教授飛書飛得超快,我既資質又唔好,吸收得慢,落左堂無論點讀都係跟唔上個進度。功課又多到死,仲要哀在鬼死咁難做TIM。呢頭辛辛苦苦咁做完幾份功課,諗住可以HEA返陣,呢頭又有新既功課><。再加上要定期做LAB REPORT,唉,D工作幾時先可以做得完呀?成績一落千丈……

曾幾何時,我是中學裡的第一名;奪得多個學科獎的優異生;受低年級學生所專重的學長;受老師殷重的好學生;現在,甚麼都沒有了……換來的只有差劣,輕視……真的很難受。

在如此艱苦的日子裡,我真的很想得到佢既扶持;安慰著我,叫我不用徬徨,與我面對任何困難;陪伴著我,與我一起渡過每一個難關,任何時候都會支持我……,行嗎?