2007-02-20 18:25:41愛,藍山 ܤ

♥〞小甜甜布蘭妮 _ eVeRyTImE **

【小甜甜布蘭妮(Britney Spears)】 Everytime
http://www.youtube.com/watch?v=GJQaHzcKBC0


Come notice me
And take my hand
So why are we
Strangers when
Our love is strong
Why carry on without me?

And everytime I try to fly
I fall without my wings
I feel so small
I guess I need you baby
And everytime I see you in my dreams
I see your face, it’s haunting me
I guess I need you baby

I make believe
That you are here
It’s the only way
I see clear
What have I done
You seem to move on easy

And everytime I try to fly
I fall without my wings
I feel so small
I guess I need you baby
And everytime I see you in my dreams
I see your face, it’s haunting me
I guess I need you baby

I may have made it rain
Please forgive me
My weakness caused you pain
And this song is my sorry

Ohhhh

At night I pray
That soon your face
Will fade away

And everytime I try to fly
I fall without my wings
I feel so small
I guess I need you baby
And everytime I see you in my dreams
I see your face, it’s haunting me
I guess I need you baby

After all...
After all...




每一次
讓我成為你的目光焦點 握住我的手
為何我們矜持地像陌生人
雖然我倆的愛又如此強烈 何不讓我加入你的生命

每當我要展翅高飛
卻又從雲間墜落
渺小的我
多麼需要你的呵護
每晚在夢中與你相見
你的臉孔總讓我魂牽夢繫
我多麼渴望你的呵護

我傻傻的假設 你在我的身邊
唯有這樣 讓我看清一切
過去我的所作所為
讓你離開了我 不再眷戀

每當我要展翅高飛
卻又從雲間墜落
渺小的我
多麼需要你的呵護
每晚在夢中與你相見
你的臉孔總讓我魂牽夢繫
我多麼渴望你的呵護

錯誤已經造成
請你原諒我
如果我曾帶給你苦痛
這首歌就是我的歉意

我夜夜祈禱
你熟悉的面孔
會漸漸地消失不見

每當我要展翅高飛
卻又從雲間墜落
渺小的我
多麼需要你的呵護
每晚在夢中與你相見
你的臉孔總讓我魂牽夢繫
我多麼渴望你的呵護



好聽:D