2005-07-17 00:07:03

真係日記之七月十四日City U

星期四去城市大學見工,這回又可以見到同學們了,可惜跟比比的時間相差了個幾鐘,冇緣了...

由於在我前面見的是阿paul,所以第一個見到的就是他,還有時間傾幾句。原來連佢都未搵到工,仲話冇邊份回音添;咁有得in吓我我都算比他好一點點了。

今次又是三師會審,三個之中:一個潮、一個土、一個係...麥玲玲...真的,我看到她就覺好熟面口...

為什麼今次又要測打字?!雖則係俾多個機會我in埋份兼職所以要測,但這次又得要一個硬得要命的鍵盤,哼!繁體字部份尚算過得去,至於簡體字部份就慢了一半有多。

在測字的時候見到負咗離子的阿冰~~好靚啊~~好直啊~~淺藍色恤衫加中長西裙,好有知識分子的感覺,好鬼大方得體!可惜沒機會跟她聊天,只有跟她說了句拜拜。