2006-05-21 15:57:06影月童

(108)梁大啟細義夫婦新婚之喜(而家文章可以留言啦,你識做啦^^)

時間:二零零六年五月二十日,由我起身(05:55開始,直到差唔多零晨十二點)
人物:(男主角)梁啟義,(女主角)梁雅欣,
雙方家長(太多,我懶得打),
(總統籌)大細個妹(呢度唔打佢個名,我做得大細既兄弟,我一係叫佢秘書,一係直接叫佢阿妹)
(伴郎)ANTONY
(伴娘)JANET
(姊妹)心怡,FANNY,RITA
(兄弟)鄔家裕(不過佢而家改鰦名叫鄔文樂,冇見咁耐連名都改埋,不過我叫佢舊名佢都應既)
(兄弟)曾本桐(即係小弟我,亦係閒角一個)(另外有個名叫雷神,遲下再解釋)
(化妝師)ANN
(攝影師)張家樂
仲有好多好多,我得閒就打鱓,得閒又打鱓
地點:
1:(男家)梁啟義舊時住既大埔太和寶雅苑xx閣
2:(女家)深井浪翠園第x期x座x樓x室(其實打咁多x都多餘)
3:灣仔伊甸園
4:尖沙咀新世界萬麗酒店
.......................................................................
五點十一,鬧鐘未響我就醒鰦,可能因為唔想失禮為大前題下,都唔敢太鬆懈,今日既工作唔同返工,今日係唔可以偷懶!起身梳洗一番,立頭,換老西,慢慢搞,由六點搞到七點二....一個男人可以搞成七十分鐘都可以未搞完,所以我成日俾人話我慢係冇錯既!七點二大細打來問我得未,其實我係差少少,不過我以零點五秒答佢:得,搞掂,行得!咁我咪加快速度,兩分鐘內出門口.但因為我緊張,我沒胃口食早餐,我知道咁做等於自殺,但由細個開始重要事情例如考試,我都係食唔落野.所以我空肚行去大細屋企.
大約七點半行到去大細屋企,似乎我太早到,佢地似乎亦係未準備好.咁又係既,大將做事胸有成竹,何需慌慌張張?唔通似我咩?!入到屋auntie問我食鰦野未,我話未,佢先前響美心買鰦點心返來,叫我一齊食,仲沖埋茶過我飲,我覺得好似太早到阻住人地咁,心裡勁覺得唔好意思!

食到咁上下,佢地差唔多準備好,ANTONY亦經已獱車到太和,加上鄔家都差唔多到大埔,咁我就同大細落樓下幫ANTONY架車佈置.響大細屋企樓下見到ANTONY準備上大細屋企,原來佢上去’立’頭,真搞笑,咁我就去貼下蝴蝶結落架車,做下正常人都做到但我又真係唔識做既野.當認真咁研究完蝴蝶結應該放邊個位兼貼完之後,大細既屋企人都一一落到來,咁我地就一齊去太和停車場佈置埋另一架’花車’,連果架花車都扮完靚之後,再收埋男家俾我既利是,我地就出發去女家!

大約八點八,我地有五個人由大埔太和出發,包括新郎哥,秘書阿妹,鄔家,ANTONY同我,新郎哥,秘書阿妹,鄔家佢地一架車,鄔家做司機,而ANTONY同我就另一架車!今次係我第一次見ANTONY,我之前響大細口中都聽過佢個大名,今日一見,直情聞名不如見面啦!初次見面,大家同一架車,整個車程既內容都極盡’人話’,講野刪除所有之乎者也,有野盡講,令我緊張既心情得以舒緩!

大約九點四倒到深井,響女家樓下既燈位,因為綠色小巴唔肯讓步,差少少就炒車.還好最後都冇事,聽ANTONY講,俾人見到架車係花車,就俾人知道你係撞唔起,然後就可以唔洗同你客氣,所以頭先講果個情況根本冇得同人鬥,咁到呢度,有少少灰!佢仲話情況有如冇著聖甲既聖鬥士一樣....規佢諗得出^^

因為攝影師聽錯搭車既地點,我地到時佢都未到,所以我地要響女家樓下等埋攝影師到,而秘書阿妹就上樓先....

等到攝影師來到,我地響停車場映陣相先,扮曬野整曬懶有型post,映到咁上下,差唔多準備齊野,同埋差唔多過吉時既情況下我地就出發上樓啦.

上到去門口,心情反而冇咩特別反覆,可能果時個feel好似係普通去佢屋企咁,門一開,見到大量敵人........呀唔係,係大量姊妹至真,見到姊妹團佢地整齊列曬陣咁,ANTONY都不甘示弱,隨即響衫袋拎張STAFF名單出來,將所有姊妹既名大大聲逐個讀出來,之前ANTONY話呢鱓叫’勢’喎.讀完名後,然後好有禮貌咁來一句:早晨!!!!

通常面對最強既防守,進攻者既戰術例必假意示弱,令敵人鬆懈....

記憶體記錄受傷情況大致上係咁既:受傷時間分三個部分.首先,我地士兵(兄弟)每人戴住個印有’雙喜’既牌,然後我方既士兵需要食對方供應既光酥餅,呢個光酥餅既特別之處有二,1:呢個光酥餅係加鰦蜜糖響餅面,甜就不在話下,仲係有得食,冇水灌,而且....2:我地剛剛食完早餐,食包肚先上戰場,點知原來有得食,仲要係我平時見到都愛不釋手既光酥餅,但果時我見到第一個反應係反胃.士兵既問題都只係冰山一角,將軍大細既問題就大鑊好多,因為我見到佢個光酥餅係比我地既大,而且對方仲要佢一路食,一路食個’心型’出來.最後將軍將個餅食到一個Y字出來,個個見到都忍唔住笑出來.對方見個Y字同個心型相叉太遠,叫佢再食過.當然今次冇咁笨,我地用手指響個餅上印個心型出來,如果唔係,未過關就經已飽死啦!

第二關,對方俾六杯飲品我地選擇,每人是但選一杯,將軍選2號果杯,佢飲完話杯野甜既,跟住到ANTONY選杯唔記得係咪6號,一是到杯野既面,就知道係辣既,佢一見到就話:你真係要我飲,我今日好多工作,我失聲唔關我事,唯你是問呀! 最後佢都飲少少,之後到鄔家選都係唔記得幾號,到我選,我就選4號,我果杯係未到手,鄔家就同我交換,所以4號果杯係咩我就唔知,而佢俾我果杯係豉油,係成杯,亦即係我食十餐飯都用唔曬既份量.我見係做樣,咪照飲,一飲就半杯豉油,跟住俾佢地話我飲到個樣好享受,好好味咁既款,識我既都知甜酸苦辣咸我最頂得係咸,今次真係開正我果泛,但我唔可以扮勁話冇事呀,費事加快死亡,所以我話’唔係呀,邊有呢?’佢地見我地肯飲,都解開第二關既防線.但原來第二線防線係過鰦大門口再過埋廚房門口,將軍佢即刻入廚房倒水俾佢自己同我地飲,直情係話之個rundown係點!^^

第三關,我地唔洗做,只係將軍需要講下個新娘既認識,拍拖,時間人物地點之類啦,又叫將軍佢響大家面前示範求婚當時既情形,antony佢仲臨時扮新娘子叫將軍即場示範,佢其實係咪叛軍來呀?之後再對住張紙講一些關於進入戀愛墳墓都必須要講既對白,但係要將軍佢一路跳一路講,要叫一個冇咩運動既人要佢跳,仲要跳住講,鬼叫係final stage咩?佢都要照做呀!

破關後,爆機畫面....呀唔係,新娘子就同佢爸爸一齊響房間慢慢步行出來啦,果刻我幾感動,不過冇喊,亦都喊唔出,可能我冷血呱!當新郎接過新娘子,先發現唔記得拎花球,咁我就拉埋鄔家一齊落樓拎....

拎花球,對我來講好壞參半啦.唔好既係咁重要既道具都忘記拎,真失禮!好既係,我算係暫時甩身,為緊張既心情得以解放.落樓下去花車度拎番個花球,再上樓,都未入門口,就有人同我地講話差唔多走,要落樓幫架Benz扮靚,不過佢地俾鰦扮靚既道具我地,講埋車牌號碼過我地知,但就講唔到架車響邊,叫我地自己搵,聽到咁我又緊張起來,冇咩時間+要搵車+要時間扮靚,之不過做兄弟即係做Mission Impossible,唔得都要得,所以我唔響屋內,樓上所有精華片段唯有睇碟睇番啦!

同鄔家落樓,大家分頭搵車,搵來搵去都搵唔到,你估最後點搵到?原來架車根本就未到,果架Benz係酒店派人獱來,但到我地落去扮靚佢都未到.佢來到,即刻極速扮靚.架車外圍搞掂後,佢地就落到來,不過仲要執埋車入面既一袋二袋,費事搞到冇位坐兼好核突.

大約十點九,清理完畢,主人家就坐Benz,姊妹就坐ANTONY架車,我就坐鄔家果架,但今次多位小姐同坐,響我八卦兼無聊下,就同佢傾下計,言談中,知道佢係化妝師,佢叫阿雪,原來名單上阿Ann就係佢!因為今次結婚既主人家以及鄔家同姊妹都係我讀書時隔離斑既同學,我以前經常過隔離斑搵人吹水,但唔係個個都認得,開頭我仲以為呢個阿Ann都係隔離斑同學,幸好我既誤會未至於令我太過出醜!

返返到男家樓下,我既工作就簡單得多,因為新郎新娘,伴郎伴娘,化妝師,攝影師,以及相關人士就上樓,而我既主要工作就係帶其餘人去酒樓食飯,主人家前先響酒樓book鰦兩張䒷,但係我地去到男家樓下都只係十一點半,全世界都冇咩胃口食,我地三個姊姊兩個兄弟總共得五個人咁大把就行去酒樓啦.

五個人坐響度好耐,都冇叫野食,原因係有一個好大既問題:究竟係主人家一早叫埋兩張䒷之餘叫埋餐,定係我地自己鐘意食咩就叫咩呢?因為連主人家大細都唔知答案,真係俾佢玩死.坐鰦好耐之後,男家既屋企都落來,當中包括我好尊敬既葉sir,同佢傾鰦陣計,內容有部分都係同大細既爸爸媽媽一樣,都係:好多謝你地幫手,你地真係唔話得....之類既說話啦,當然葉sir同我地傾既另一部分話題就有別於其他人啦,關係唔同嘛^^,跟住佢地果邊(我諗應該係葉sir)叫點心叫埋我地果邊,我心諗:識我既都知我就算包都唔想浪費食物,唔想食又唔可以唔俾面唔食,另外身邊有三位身型slim既美女,加一個唔食肉既俊男,再過多陣果位攝影師落到離,都幫唔到咩口,我就更加覺得鱓食物好可憐-_-

大約十二點半,見時間差唔多,我地就落番去頭先落車既地點,而佢地亦響樓上食鰦野,換完衫,試埋妝,應該要做既’手續’都辨完亦都落埋樓,見到新娘子另一個靚靚look,好少可睇到人同衫咁美麗既配合^^.收到女家既利是,及與主人家傾完行車路線後,我地就再上車向下個目的地伊甸園出發啦!

今次車上既成員仍舊係原來既三個人:司機鄔家,我同埋化妝師阿雪,今次既車程裡面,非常八既八公我呢就緊係問阿雪頭先響樓上既過程啦,因為我好想知同結婚有關既每一個細節,對日後都有幫助,當然,同化妝有關既我就問唔到啦,佢肯答我都唔識啦!

大約四十五分鐘既車程,到達伊甸園樓下,不過去到果刻覺得有點唔對路,點解停車場門口室實曬既,唔通冇位?咁我第一時間落車了解情況,發覺事件同我想像一樣,咁我緊係請阿雪落車先,然後想辦法泊好架車先.我想講之前大細同鄔家同我改鰦個名叫:雷神!係因為對住今日所有既路程我係好熟識既,所以帶路既工作就交俾我!當然,帶鄔家搵地方停車呢個咁少既問題就緊係唔係問題啦!

泊好車,整理好裝備,就上去伊甸園.我同鄔家好心急咁上去,點知原來未夠鐘,兼且上面勁多人,上到去都係一個等字,不過有可能主人家就多野做,唔同我地既.當冇野做果時就以觀禮既身份周圍睇下,原來真係好多人響果度結婚,呢個地方我以前幾乎日日都去,但都唔覺原來咁多人響度結婚,今次真係有得見識見識!

對上一對新人用完個場之後,就輪到大細佢地啦.大細佢地就去整理個妝,佢地既屋企人同觀禮既嘉賓就坐響出面,咁我見冇咩野做,咪同兄弟姊妹坐埋一齊囉!坐鰦一陣,突然聽到一句清澈既稱呼:本桐!!!原來係葉sir叫我,我即刻彈起身行過去,原來係果度既工作人員需要’兄弟’幫手.正當工作人員開口之時,大細就打俾我,原來佢就響門後面,然後工作人員就講解我一陣需要幫手開門俾新人出來,就後順手關門,咁任務就完成.聽完佢講,咪行去大細度,原來我仲有第二個任務,但唔係即時做,咁我咪聽佢講,再留意下化妝師幫佢地化妝(少見嘛),當然唔小得欣賞同讚下新娘啦,成日到呢個時候先有機會同佢講下野,但其實都講唔到乜,因為要plan定一陣佢地俾我既任務要點做....!





(未完待續)