2005-06-25 20:38:18金俊泰

心灰~~心淡~~~心酸!!

呢二日我幾乎一句野都無講過,我同一個死人無咩分別咁,淨係留係屋企,係咁等佢電話,等佢既SMS,等佢幾時會ON LINE,成個人都無晒心機咁,我好想話比佢知,我好愛佢呀...
今日我HURT左呀雪,其實我好唔忍心,我真係好唔想咁樣去對一個對我咁好既人,我好想可以同佢做返好好好好既朋友,但係可惜,到今朝佢竟然想我係返工之前吻佢,我同佢都散左啦,我唔可以再比D咩 FEEL佢架,我7月就上COURT喇,都唔知到時會點,就算呢單無事,三合果單都未必咁好彩啦,而家其實就算呀音應承同我一齊都好啦,我都唔知點去面對,其實我好唔開心,好想哭,好想大叫,我好唔捨得成班朋友,我.....
有好多野我都唔方面講,只可以壓係個心度,呀雪,你搵返個會錫你既人啦,我只係一個無出息既人咋,係唔值得你去對我咁好架...
我..即使有幾愛呀音都好,我心知我一定得唔到,我想係我有事之前,你地會係我朋友,而唔係情人,因為要等自己鐘意既人出返黎,係唔容易既...什至...可能一世都等唔到呢...太多野我都接受唔到喇....不過你地放心啦,我唔會再煩到你地~~
我永遠都會記得你地....
WIN..LAM..雪..音...勤勤..琪琪...海仔..呀SA..高佬..呀男...老豆...呀爺...和仔...細杰...呀昌...少芬...少真...BETTY...司徒...呀恆...大細...屎同...呀JAY..波子..SOB..JOYCE...牛屎...呀RAY...呀霜...EDITH...ICE..呀倩...IVY..MIRANDA...肥翠...呀墨...呀WING...仲有好多好多...
我好希望你都都記得我~~~~~~~~~~~~