2005-03-02 04:11:14金俊泰

對唔住....我的音~~

今日返工勁DOWN呀,我知呀烈係唔中意TB既,不過我都只不過係打佢份工姐,下下都串我,開口埋口又話我D咩唔掂,得閒又話我擦鞋喎,我邊有呀,有就唔會搞到佢咁唔LIKE我啦,佢係老闆,要擦都擦佢先啦,火滾呀~~,我努力D做野又話我唔知博乜喎,車,就算要升職呀,輪都未輪到我啦,我只係一個新仔咋,我無擦鞋呀,我只係同呀達FRIEND D咋麻!個ANDY MA又係喎,明明我同呀華食反都係用快子架啦,淨係話我浪費資源都有既,咁都插得既,呢間野D人都忽忽地既~~我都係決定返住呢度先,等我學到多D野之後,我會轉去第二間度做,至少唔駛日日對住D黑口黑面既人丫,全香港咁多間卡拉OK,我唔信我無出路呀,我只係擔心差館D野咋,希望無事啦,其實我而家都同一個普通人無咩分別,我真係改過自身架,真係唔想再有D咩會發生~~~~我要做返一個好人!

極度掛念一個人~~~唉~~明明唔想諗,但又偏偏揮不走這種感覺
被愛的,點都比愛人既幸福...單戀,單思,並不痛苦
至痛的是,戀上一個憎恨你的人...
等待一個等不到的心
~~~~~~~~
梁漢文既新歌~~
艦隊...同埋..最悲哀的事..係一首好合親既歌,
送給不是我的你~~音
這是你的我為你做的一件很無聊既事,
這只是給我舒發一下的一時心血來潮
希望你會聽下,更希望的是你會鐘意呢二首歌
只要一句好好聽,我就會滿足的了
其實我已得到所需要的懲罰,
真希望你有一天會完全的原諒我,
這是我這一生最想的事
而我這一生做得最錯的事
就係傷害左你
傷害左一個我心深愛的人
對唔住....我的音~~