2005-02-03 00:12:16金俊泰

我地D TB都人呀,係唔會比人地睇死既

今日..返緊工果陣...
個大既太子女發瘟呀
佢唔係心理變態就一定係精神分裂既
明明今日果份外賣係佢老豆包既
包錯左搞到我要行二次...仲要係好撚遠架麻
我都未撚嘈啦...個百婆係咁屌我話九我唔撚識做野喎
仆街啦,邊有人行外賣會逐盒打開黎睇架
明明係老細搞錯左...但係佢咁撚大聲係咁撚多客面前屌九我
真係好撚火...
之后呀..我一返來就做到隻狗咁啦
聽唔到佢打叮叮姐...佢打左一下..見我唔應就係撚咁打
又屌九我話我唔應佢鐘喎..
大佬呀..咁撚多樓面企係度睇電視你唔屌下佢
我係度收緊野架...
跟住..佢地地單係用代碼既
我返得一個禮拜多D...鬼知佢寫咩喎
又話我唔撚睇下張單...邊有人放西多將單係廚房..
我鬼知你寫咩喎...又係咁屌我喎
火都黎撚埋..係..我係新仔..我係TB姐
唔代表要比你咁撚樣屌下麻
你以前比B HURT過關我撚事呀...
人地唔撚要佢..一定係有D野架啦
話九我地呢D TB全部都係心理變態...玩岐視呀?
好撚憎佢呀....
火X1000個
如果我第日唔做既...我實屌七佢...出返呢一啖氣....
我地係TB..只係性取向既分別姐
做野係同正常人一樣既
我地唔係變態,唔係有問題,
係D人古老...呢個世界唔一定係男同女至有幸福架
我話過...無論點辛苦都好...要比最幸福既生活比自己愛既人
我將來一定做得比男人更好...
男人做得到既,我都一定做得到...只係生仔唔得架姐
我一定要叻過D男人
我唔可以比人睇死.....
我地係TB..唔係廢柴呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!