2005-01-31 04:41:05金俊泰

等...寂寞到夜深..等..我愛的人...

今朝一早..我見到呀音ON9
我一ADD佢..佢就叫我打比佢喇...
點之我手快快....打左去佢屋企
仲整醒左佢婆婆TIM
超唔好意思
我諗起佢突然又問我...
話想同返我一齊
雖然我都知佢係開玩笑
不過其實真係非常之想....同佢一齊返
不過又心知佢九成係開玩笑....
所以我話...我等你玩完先啦
不過...始終都係比佢知道我係點諗..唉~~
咩都門佢唔過.......
佢問我..其實會唔會係我得唔到佢...至會咁想得到我...
但係我十分肯定...一定唔係因為得唔到
而係我已經付出左最真既心比佢
從沒有任何人..可以令我大嗌...豪哭..尖叫...甚至自殺...
只有一個原因...就係....我真心的愛佢
愛...係一種付出...無論得到咩結果...都唔會改變既
記得我好似約左佢年三十晚
好想呢日快D到...咁又可以見下佢喇~~
佢今日SEND左D相去我相簿呀...我好開心呀
我見到佢係台灣玩既相...佢笑得好開心...
仲有呀...我始終都係覺得佢好靚.....
同任何人都係無得比....
佢話過5月會再去...
咁岩心雅同丫正又叫我去...話同我去台灣既LES BAR
我話過去架...咁岩呀音去台灣又會去LES BAR喎
唔知會唔會撞到呢???
不過..我都未肯定話一定去......
唉~~~點解呀音可以心地咁好....咁識得諗野....
但係...EDITH好似仲係細路女咁...大唔透....
點解???佢地唔係差好遠姐.....(年紀)
但係點解會相反得咁明顯??
呢D其實會唔會係人既問題呢?....
點解呀音可以咁成熟...而佢又......................
唉~~~~~~~~~~~~
音.........我曾經應承過你.....
曾經愛你...永遠愛你...........
我...還是我,那個想妳愛妳看妳聽妳的我
激情後的溫暖是真的...
絕望後的領悟是痛的...
最深的愛不是放棄
而是守護
我守護的...都只有你
我諗過..如果有一日我既所謂女朋友同你嘈...我會點
我百分之一百肯定....我一定企係你果邊
因為....無任何人可以比得上你.....
我十分之相信....將來...一定會有一日...
我係會等到你既......
無論要等幾耐...我都係唔會放棄既~~~~~~
極度愛你的小子...TERRY字.............