2005-01-29 00:52:22金俊泰

給..EDITH

我...根本唔值得任何人去愛
因為我忘不了...
忘不了一個令我學識自力更新既人
忘不了一個唔應該記得既人
忘不了一份至真既感情
亦因為咁..傷害左唔少人
傷了愛我的人
令愛我的人心中受苦
係我既錯
我唔應該仲記住佢
但..我真係放唔低
對唔住.........
唔好再為我而受到傷害喇...
唔值得架....
我可以肯定的是
無論以前定以后...
都唔會有任何一個人代替到佢
佢係我心目中
係永遠都有一個好重要既立置
即使我同佢能否再一起
都唔會有人比得上佢..
亦唔可以填埔佢係我心目中既位置
我相信妳明既~~
對唔住..如果你接受唔到既....
我可以講既都唯有係抱歉
sorry~