2005-03-01 22:38:44尚未設定

05九澳集訓後感之b華篇

集訓後感 林錦華(未經收改版)
放假了,心情非常開心,終於可以放下手上一d煩到死ge工課,由其是哥本英文書呀!平時一望到佢就想訓嫁啦!諗下諗下,今次係我高中生涯最後一個寒假,係整個假期中,講真丫!我都冇去過一d好特別ge地方,好似有小小浪費咁,不過我相信係最難忘就只不過是整個假期中衣三日,雖然係三日,我都巳經好滿足,我都唔會後悔.
對於我黎講集訓巳經冇咩新奇,特別咁嫁啦!集訓又唔後係第一次,而且哥個地方我都去過嫁啦!我個心就淨係係到諗啦,唔知哥個死人頭【咪姐係李偉權囉】有咩驚喜,又有咩新花臣,我就係咁樣等待著驚喜來臨,不出我所料,又有新野玩啦,赤腳行山喎,你sure未試過啦!所以依個都係最深刻ge,都幾痛嫁,尤其是一個唔留神,踩正d石仔,真係呀!我都講唔出丫,仲有呀!就係照相lor,頭先哥個係深刻,而家呢個我就係鍾意玩,比左一d指定ge圖樣你,要你在行去的途中照番出黎,哥個感覺好似尋寶咁,同埋呀!另我觀察到好多野,平時你又點會四周圍咁去觀察下身邊ge野丫,雖然唔係話咩好特別,又唔係d咩好靚ge風光,唉!又唔知點講啦,都係鍾意哥種感覺,總知我就係覺得好nice啦!我估…….應該………賭不如話係有一班人係我ge身邊仲好,依一班人呀,真係不倫不類,九唔搭八,話佢地兇殘成性都得呀,不過我就鍾意d咁不倫不類ge野,想知點解呢?冇錯啦!答案咪就係哥個,我天生犯賤丫嗎,睇下我跟左個咁ge教練就知啦!
丫…..我係集訓哥時講過話期待,重要丫嗎,期待前面講左嫁啦,鍾意佢地,除左我犯賤外,重有另外一個原因的話,該就係係我ge心目中,呢一班粉腸係好重要,尤其是我地平時玩開哥幾個,真係缺一不可嫁,尤其係今次集訓顯得特別重要,因為我地大多數都是高三啦,一畢左業,真係唔知會變成點嫁,唔係話以大家都見唔到,除非死鬼左ge 姐!但係好似阿茵丫,一去就去足5,6年咁wor,哥個又要番工,呢個又話唔得嫻,要好似依次咁,成班人都係齊到,一次過咁去玩番三日兩夜,談何容易丫,不過依d野我相信有心做就實得ge,咁你地話係唔係呀!正因如此,所以我就特別感到今次好重要,我都會非常珍惜,同好好咁去享受一下.
我先前咪話跟左個咁ge教練,咁now就講下依條粉友啦,相信好多人都會比佢ge外表所欺騙,睇佢個樣都算係五官端正,整整齊齊,係就係個頭扁左d,不過都唔會係一d陰險之徒丫,點知唔係,佢個人就係陰陰濕濕,成人搵機會入你位,一係就唔入,比佢入到你就死得啦,慘絕人還呀!不過通常都係自己衰,明知會奶野都衰,咁咪就係要【死比佢】睇囉,仲有就係佢d皮氣呀,有時無理由就插鬼你喎,都唔知咩樹,睇下佢上堂都知嫁啦,成個殺人犯咁,不過其實同佢friend d,熟識佢為人都知嫁啦,落左堂,尤其是放左學,離開依間學校,嘩!你估都估唔到,成個人同我地瘋埋一齊,咩都夠膽做,變成了我們ge朋友添.
今次又有3個傻佬添呀!特其是棋哥,都未有機會同佢過,玩起上黎就係覺佢真係傻傻地嫁,有時又表現得與別不同,人地就話『女人心,海底針』,睇怕我話『男人心,要打獲金』.男人老狗就最好唔好咁神秘啦,痳鬼煩,依個就真係唔神秘啦,一睇佢個死人樣呀,好似犯眾憎咁個喎,下下都被人鎹住,又被人指為淫賤大魔王,荒淫無道.咁樣你都仲未知係邊個呀!!咪就係hello john囉..不過呢!冇左佢又真係冇咁好玩嫁啦!講起好玩,咁就順便講下同阿john哥一樣口未遮欄ge崔開雲,成日撩人,被人打又笑口(細細),真係鬼死咁鍾意佢,不過佢對住其他人就唔好啦,費事招來殺身之禍,你聽到未呀!到第三個人啦,依個勁啦,身形強勁呀,魅力四射,聽講呢!那,聽番黎嫁咋,依條友吸引晒我地成班排球隊ge女仔,有A,B,C,D……….咁樣喎,唔…….係男人ge公敵(華華).一d比較突出都提過下啦,仲有【薯b】啦…..成日懷春咁ge樣,【高妹】丫,牛龜咁大隻,個膽都佔唔到佢身體ge萬分之一等等啦!一個一個咁講,天光都講唔晒呀,講咁多人地,講下自己先,聽d隊友講,多數都係稱讚我ge,都唔知係唔係真心,其實我唔係好叻諗野,不過我係體力勞動方面都有一手,我相信就因係咁,招人妒忌,係我好開心係到洗緊白白ge時候,突然頭上有幾個影,仲以為撞鬼,原來係哥班家禽獸,佢地自己冇咩,係到睇,都唔知睇咩,睇下睇下仲要部view cam出黎拍wor,真係冇人性,又周圍被人睇,幸好我小弟沒有被拍到,否則不堪設想呀!
寫下寫下就寫左咁多,都係時候要埋尾,講真ge,有咁好玩ge活動,又要事先安排好晒,咁多野都係由一個人做晒,咁抵得諗,一d怨言都冇喎,咪又係哥個扁頭,雖然佢話只要我地學到野,佢做所有野都係值得ge,你講過話練習跑步係你ge興趣,而教人跑步,打波亦都係你ge興趣,所以一d都唔辛苦,仲好開心,唔使多謝你,但係點都好啦,都係要多謝你嫁…….好多謝你,依句多謝你唔單只係去集訓,仲有咁多年黎同你ge第一次,有超級大雨ge時候跑公路啦,去跑一d新ge山路啦,比較深刻d ge,朝頭早6點同你去跑路環山啦,跑到山上某個地方ge時候,見到日出,好靚,好靚,真係好靚嫁,歷歷在目,哥個圓圓ge雞蛋呀!諗番起來!跑步真係一d都唔辛苦,有時真係好享受,講起衣一個山,同你跑都跑過好多次lo,諗起哥次同你盪失路,哥時條fish仲係第一次跟我地去添,諗起真係好笑,嚇q死佢.哈哈…………仲有呀!我豆丁哥時呀,走去跟你跑馬場,哥時你班怪獸呀,都唔睇量下d小朋友嫁喎,對我黎講好辛苦嫁,講下講下,其實我跟左你有幾內呢?三,四年……..好似有五,六…………我都唔知啦.我仲記得哥時好似係你收左山ge,跟住又番黎比賽,直到你係澳門第一次跑400米 lost左比人,都好似好內嫁啦,仲記得以前我好似係跳高個喎,都唔知點解走左去跑長ge[添,死啦!好似有好多野講唔完咁…….丫……..依樣真係要多謝你喎,我相信now我自己一個人,就算係荒山野嶺,一定好快咁走番出黎.有好多人話我好似你,更係唔係個樣啦!你慳d使,唔好影衰我,其實係你教我ge哥d野,我都吸收晒,only好哥d炸,妖!都話收唔到嫁啦,……好……講番今次集訓ge總結,今次對唔住你啦,好似學唔到d咩咁,only知道一定要珍惜,有d野會消失,某個時刻係唔會永遠停留嫁,真係光陰似箭呀.最後又係哥句,好多謝你,係真ge,真真真係好多謝你!!