2004-07-16 22:18:34狡猾的貓

大佬

我有一個大我兩年o既大佬,一年前,佢o係屋企最困難o既時期飛o左去美國做o野,今個星期一,佢返o左o黎lu。

o係機場見面o個一刻,無預料中o既激動場面,心情竟然出奇地平靜,大佬就好似無離開過咁,o個段令全家陷入谷底o既日子好似從來都無出現過,唔...就好似一個長達一年o既惡夢,依家大佬返o左o黎,個夢亦係時候醒。

o係呢一年裡面,我有一刻真係好憎佢。憎佢做乜要離開我,等我自己一個去面對人生裡面最大o既逆境。我o地好多o野都係一齊分。一齊食一個牛排鐵板餐、一齊打機、一齊俾老豆打、一齊離家出走去商場玩、然後一齊上差館...好o既唔好o既,我都有大佬同我一齊分一齊面對,突然某一日,佢同我講話要去美國一年,叫我點接受到?

但係一年過去,我反而要感激佢俾o左一年時間我睇清楚自己。由細到大,佢o既角色唔單止係我大佬,有時佢比我老豆更似老豆。以往o係佢o既保護下,我以為生活可以好簡單好容易。佢唔o係度,無人煮飯俾我食,無人煲湯俾我飲,無人幫我捉曱甴,無人話我知條路應該點行; 佢一走,我要學識點去買菜煮飯,要落手落腳學煲湯,曱甴要自己搵殺蟲水去噴,條路點行都要靠自己o黎判斷。明明未想長大住,但係呢一年自己真係長大o左好多...

所以,依家望番轉頭,佢去美國係一件好事,知道佢見識o左咁多,我都為佢感到驕傲,更加慶幸o既係,我大佬依然係我大佬,佢無改變到。