2007-08-18 10:49:04vilok

AIYA!!!

AIYA,.好想打日記GA~
點知到依家都未可以係我間ROOM到online~
唔開心lor~

不過除左lei樣。。番到黎比我想像中開心。。
可以因為orientation la..真係識到好多人..
一d都唔悶..好好玩..好開心..

lei排發生好多事..
真係好想每一樣都記低ga~!
但係到依家都未攪好online d野..就已經開學la~

第一日番學都叫ok la~
但係到左今日..我上左我人生身一個anatomy ge class..
300幾人一齊上lor..
終於有d大學feel..but係同時..
我都feel到lei科會好difficult~

我番左房睇過本書..
入面d野都ok 嘔心..唔知上lab個時係咪真係要切人..
or要對住d死人..ai..
我就咁睇住本書都有d想嘔la..
希望自己ok la~hahahaha~

我都好想upload d相..但係..次次都唔係用自己陪pc..
真係up唔到..ai~

上一篇:哈哈!!