2007-04-30 11:54:29vilok

karaoke competition!

估唔到真係走左去唱k~
都係玩下ge competition~
of course冇win 到la~
不過過程幾好笑!

仲有個白人唱 一路向北..
佢地國語..仲好過我咁制~

之後..本來去跳舞ga..cos ceci想去..點知我地想去個間個晚又private party..所以就又去左唱酒..都係唱左一陣就走左lu~
因為都係無無聊聊咁傾下計..

又係lawrence過左一晚..第朝..即係今日..
去左佢地去食lunch..
ai..同想同佢地去旅行ar..!!
但係又要番去~
越黎越唔想番macau la~!!點算ar!!

如果唔係去睇w-inds. concert..可能我真係即刻就買左張ticket比人..
唔番去la~aiaiaia~

不過好多野都冇早知..
既然個天今次要我番..我就番去睇下macau有咩好攪!
又可能係因為我可能係日本撞到keita都未定!!!hahahahaha!!!
白人唱緊一路向北!
斯里蘭卡佬唱斯里蘭卡歌..
仲比佢羅埋best male~haha
k歌之王..lai仔!!!

上一篇:vacancy!

下一篇:thx Crystal~