2006-06-08 17:34:25εїз番茄小肥塔☼

記憶片段中的對話.2.

(一)
A:聖誕節妳想要乜嘢禮物啊?
B:下?唔使啦…我又冇嘢送俾妳。
A:妳講啦,我送俾妳啊!
B:下?唔好啦,咁樣唔係咁好嘅,我又唔係妳邊個。
A:唔怕啦,我想送俾妳咋嘛。

(二)
A:過幾日我生日,一齊岀嚟玩吖!
B:有邊個會去嘎?
A:好多人囖,Money都去嘎,到時妳同佢一齊嚟啦!
B:咁樣啊,攷慮下啦,
A:唔準攷慮啊,最多我唔使妳送禮物啦。

(三)
A:我返到屋k啦,今晚多謝妳喔,生日快樂吖!
B:妳返到去啦,佢哋d人醉嗮,我好無聊啊,妳又咁早走。
A:我都話咗我有門禁唔去嘎啦,妳又要我一定要去。
B:咁我想妳嚟吖嘛。
A:我又冇禮物俾妳,好似好衰咁嘎嘛。
B:唔緊要啦,妳肯嚟已經係最好嘅禮物啦…

(四)
A:嗰日我見到妳為咗隻貓喊,我好心痛啊,嗰陣我先知,
原來我中意咗妳,妳可唔可以俾次機會我啊?
B:呢d嘢唔可以勉強嘎,妳唔好咁樣啦。
A:算孒,妳當我冇講過啦,不過除咗妳,可能我都唔會再對第個女仔講嘎啦。

(五)
A:妳係咪有嘢想講啊?
B:妳等陣先啦,俾d心理準備我~
A:妳想講乜嘢吖?今日成日都心神恍惚咁。
B:做我女朋友好唔好啊?
A:唔好。
B:點解?
A:我哋係十二年嘅朋友,我唔想破壞。

(六)
A:我符唔符閤妳嘅BF條件啊?
B:妳想做我BF啊?
A:妳答咗先啦…
B:唔~都算ok啦。
A:咁如果我話想做妳BF呢?
B:妳講笑,我都當妳講真嘎啦。
A:如果我真係講笑呢?
B:邊有d咁嘅人嘎?
A:妳聽日幾點放學吖?
B:做乜吖?4點半啊。
A:做乜?去接妳放學囖。

(七)
A:餵,咁快走啦?
B:唔走做咩吖?妳都到車站,上車啦…一陣冇位坐,又唔上。
A:咁人哋想拖多妳一陣吖嘛。
B:好憎妳啊,把口lang過油咁…妳成日都係咁氹女仔嘎?
A:唔係啊,係妳先係咁咋!
B:咁妳點樣先肯上車啊?
A:妳好想我快d走咩?咁我走囖。
B:妳真係走嘎,又話拖多陣嘅?
A:做乜咁樣望住我啫?
B:唔望囖……
A:咁……咪埋眼先啦~

(八)
A:做乜啊?
B:不如我落車嚟多次囖。
A:妳儍咗啊?
B:好甜啊妳嘴嘴,唔好食咁多糖啦!
A:仲好講,妳2隻大阪牙頂到我啊~
B:係咩?咁……仲想唔想頂多次?
A:唔睬妳啊,我收綫。
B:妳捨得嘎啦?
A:返到屋k先俾電話妳啊。

(九)
A:幾時嚟我屋k玩啊?
B:當風箏遇上風先啦。
A:咁妳咪遇上咗我囖。
B:但係風箏遇上風識飛,我遇上妳唔識喔。
A:暈……

(十)
A:過咗去嘅嘢就由得佢過去啦,我哋都改變悟到d乜嘢嘎?
B:咁我真係好唔捨得嘎嘛。
A:咁妳呢+想點啫?
B:想喊囖。