2003-11-15 00:17:47SnOwGiRl

11-11-2003: 極端

今朝早d起身溫書,之後食lunch沖涼,仲有時間剩..就掛住玩ICQ,冇乜考試mood o甘..

約左翠怡同阿東一齊返學,今日有新髮型新衫新褲,個人都開心d!
君君坐好遠呀!但東就坐我前面,有d熟人o係附近總會安心d!考完試先發覺Hogan坐我後面o既隔離,嚇死我呀!好彩唔係考之前發現咋,如果唔係我諗我會成個鐘都提心吊膽..驚佢會貼隻龜o係我後面呀!^__^

我地由6:45考到7:45,都ok啦份卷。考完問完miss野就走喇!我地一行十人去九龍灣打邊爐,但有不愉快事情發生,我終於又忍唔住..o係佢地面前…………
影響到佢地o既情緒,我覺得好唔好意思,我諗我根本唔應該o係呢個飯局度出現..。

Dad同大舅&公司d人都o係度食飯,後來哥都join左佢地,所以食到o甘上下,我就要同佢地走先,o係屋企樓下join埋媽咪,一家人一齊返上樓,今晚好凍呀!

今日有兩件事令我有好極端o既心情同感覺。
令我好………o既,我唔想o係度講。
而令我好唔開心,好激氣o既係…點解成日都要火上加油,一波未平一波又起?令人討厭同惹人歡喜o既事情,係咪真係o甘難分辨?係咪真係前者易做d..?

如果一個自認為有誠意o既人,希望佢可以首先注意一下最基本o既誠意----態度。如果呢樣野都唔明同做唔到,根本無誠意可言,亦無可能説服到人,因為冇人會想聽佢講野。