2003-11-14 01:51:56SnOwGiRl

6-11-2003: 剪呀!!...賤呀!!!

今日返學唔係真係為左返學架,只係為左之後好重要o既節目架咋!

同君君遲一堂先返,捱左堂悶堂之後一放學就同君君去TST喇!首先趕去文化中心,嘩..好熱law!辛苦左君君陪我,因為我應承左幫阿哥買tickets,之後又用左半個hr去UCC食完個好趕o既lunch..then就去剪頭髮喇!呢間salon係Anna介绍o既。我地book o個個髮型師叫Alex,比我想像中young,佢成日去日本深造架,而且佢好細心好有禮貌,做髮型師细心係應該,但有禮貌就未必個個都係,一個人有禮貌,比人個感覺同印象都好好多。

君君剪先,之後先到我,2個幾hrs左右就攪掂,剪完頭髮個人都開心d~!去Update Mall影左張貼纸相,之後我地幾勁呀,偷偷地用人地某部機o既背景用自己部D.C自拍..但出黎個效果好靚呀,又唔洗比$喎,haha…(好彩冇比人發現咋!)

等左成半個hr車..去又一城,o係架bus o既後座,我地嘆住puff&drink,望住條街傾計,勁舒服同relax呀,好似變左個小型pub o甘!
去到又一城行左陣,之後開始第二個節目,結論係-----唉,d男人真係好cheap好賤格,自己有女朋友都要出去滾,仲要之後可以眼光光o甘對住自己個女朋友話冇對佢唔住,你話點解d人成日都話男人信唔過丫。。

我地去左間越南餐廳食dinner,我地今日食左好多野呀!

*P.S~新髮型呀!不過我相信總會有d唔細心o既人..我唔講,會唔知我剪左頭髮..