2004-01-26 00:17:00SnOwGiRl

25-12-2003:**溫馨聖誕夜**

Merry Christmas!
今日心情都幾興架,因為今晚約左君君,東,Sam,Ryan,Rachel,Rex…仲有前排已經返左HK o既Cherie呀!!

我同東東,君君約左大約6點o係荃灣等先,因為我地要交換christmas gift先,好似好衰o甘tim..
之後join Rachel, ryan, sam and rex去百佳買野食,之後就入屯門咖啡灣BBQ,個死人東啦,一早講左唔去呢個灘,要去黃金海岸架嘛,我對咖啡灣有陰影架,因為o個個廁所對出………曾經見過好多好多…………嘩…諗起都仲想喊呀!!

入到去個死人rex又話要租爐,o甘東之前特登買定個爐架ma,而且o係沙灘度燒好feel好多ga ma!!
Cherie夜d先入黎join,佢都冇乜點變。今晚都幾開心啦!期間crystal打黎,我都有同佢講我呢排煩緊o既野…唉…好煩呀!

臨近尾聲影影下相o個時君君拎左份生日禮物出黎比我,講真我真係完全唔記得左呀!多謝哂呀!但之後………………明明大家諗住落沙灘坐下傾下計架嘛,點知大家唔知做乜,好似比阿rex催眠左o甘,執完野就走去搭車走law..仲要上車先記得!激死呀!!

“he takes all the bbq food away..”
hahaaaaaaaaaa!!勁好笑呀!

^__^ 今晚都幾開心!而且今次係我地四年黎第一次一齊過christmas呀!!