2006-11-23 23:24:51米兒

救救救救救命

呢一排真係諗得太多..
唔係呢一排.....
係呢一日…
好辛苦…
由5點幾到而家6個幾鐘…
都唔知自己想點。
明明本來好開心…
但件事由五點幾開始就好唔妥...
成個中六最最最最怪的一天,,,,
我真係好憎好憎中六...
我好想無啦啦唔使讀..
陳記真係冇野值得我留戀...
我今日又搵番呀塔個日記,
我一世都唔可以唔記得呢個人。
我好冇用…
好在呢個人唔係呀Ny..
今日放學+放學前2堂同冼卓鏗師兄傾計...
真係好Nice…做人叻又唔囂張…
抵你係陳記出名咁耐!!
你係我偶像 :)
我會記得讀Hydrogen Bond..哈哈

不過點都好.....
今日真係好奇怪....
我好唔掂...
咦!做人自信心緊要,不宜妄自菲薄!
哈哈我記得的了。