2007-10-28 14:10:43

難忘的回憶.get high


多謝~~你地...所有戴子學堂ge學生

今日我真係好開心...

經過左呢幾個星期ge歲月...

當中真係嚐盡甜酸苦辣~~~~

曾經傷心流淚...壓力大到就快窒息...

又試過緊張興奮...個心跳到就黎爆炸~~

而最重要的,,,莫過於感動ge哥一刻~~~

大家你地話係嗎?!

出場前~~哥種刺激ge心情,,,直湧而上~~

出場後~~哥種亢奮ge心情,,,亦無停止~~

直至聽到余南再次講我地"戴子學堂"ge時候~~~

情緒簡直升到極點....



我真係好想好想...

好大聲咁同全部人講....

『真係好多謝你地呀!!!』

從前我地比人ge感覺,,,

好似真係咩都比人差咩都比咋~~

成堆散沙~~~

但係為左堅持信念....

我真係好希望我地F6A班~~~

可以團結一次去做一件事~~

係過程裏面~~真係發生左好多事,,,

我一直係到擔心呢樣憂心哥樣...

但係向今日,,,當我賽完波上番黎~~

我第1眼見到ge,,,唔係你地係到吹水ge吹水,,,打機ge打機,,,,

而係你地第1句同我講,,,

『阿旦.你快d睇下我地練成點啦!』

繼而在睇埋你地做一次比我睇,,,,

我哥時其實真係好感動好開心~~~

我ge努力終於見到成效,,,

大家一齊好自發性咁去做好呢件事~~

我真係好開心,,,好開心,,,,

然後一直見到我地ge情緒咁高漲~~~

真係流幾多眼淚都值得....



最後...

嫌我煩嫌我長氣都要講...

係呢一個月黎,,,

真係辛苦哂你地~~~~

要你地陪住一個咁無用咁蠢咁惡死咁臭脾氣ge老鳳旦,,,

好多謝你地係呢個時候無捨棄我...陪我一直走落去~~

直至今日...我地終於可以收成~~

而呢個成果確實係甜ga...

係我地戴子學堂呢18個壯士用血汗努力番黎ge結晶品....

無你地,,,唔會有今日ge seasons for us呢個難忘ge回憶~~

多謝你地,,,陪我走過左呢一段歲月...

希望係未來~~

大家可以繼續用呢顆心...繼續一齊走落去,,,,

多謝你地~我親愛ge17位同伴!!

上一篇:愛.回家

下一篇:昂然向前

幸福 2007-10-30 20:19:58

嗯^^

淅~ 2007-10-28 14:24:11

that’s good
it’s a the best memory~