2006-05-15 23:24:14美美

盛大的母親節

  亞媽今年收到一大紮紫色既康乃馨,真happy啦~ 佢話佢呢世人第一次收花係n年前(我諗起碼有17、18年前啦),早上剛鬧完我地幾兄妹一餐,下午我地就去左街市買左幾枝花返黎...佢講完,我都覺得幾感動,但當然就一d印象都冇啦~我係到想像當時幾個小朋友走去街市買花送比媽媽,真係可愛!

  今年母親節,我要返工,仲第一次做counter,臨近暑期活動報名日,各家長都非常緊張咁入簽,真係忙到屁都唔得閒痾!第一次做counter,咩都唔識,又唔夠人手,電腦又得一部(不過就算有多一部都冇用,因為個系統我都唔係好識用!),人又多,門口又細,好似好多人好咩咁~ 有時候我都做到企左係到,因為都幫唔到d咩...唯有...保持親切既笑容同禮貌,去解答同安撫d家長。 做得好好地,竟然有個家長嘈,其實佢都嘈得有道理既,事實上,我做得太投入,唔覺意比個家長打左尖自己都冇為意。本應都係好閒既事,但因為真係做得太辛苦,自己既心情一下子調節唔到,就down下去了。 有少少唔開心,問自己點解咁失察,覺得自己做得唔夠好,明明一早都已經有提自己要好好咁學好counter的事,但都... 冇辦法,我真係好忙,根本都冇時間。負責既班太多,一有錯,又嘈到去我耳邊,真係好煩。如果真係做錯左d咩,都唯有下次留意返多d,但有d唔關我事既野都入我數,就覺得興喇。唔係想不負責任,只不過真係負唔到咁多負責就真!唔係唔想做好d,但有時間就做咩都得,冇時間又可以做乜鬼?

  好喇,唔開心既野,過左去就算,呢d點點滴滴,都係我份人工裡面包埋既,冇計啦,我又點會咁輕易就比呢d小事打敗呢~~~

  放左工,就即刻過關食飯了。好耐都冇咁多人聚首一堂了。長輩一圍、小家庭一圍、單身既又一圍。不過我遲到,去左長輩個圍,仲好,我包底!咁樣一齊食飯幾好呀,熱熱鬧鬧!一次過滿足哂9個母親既快樂。

  欣欣係我地大家庭中最新的一個BB,見到d哥哥姐姐都興奮起來,好得意!今次見到佢識得認人左,又識得同人玩,仲識得牙牙學語咁撩人,真係超可愛!!!

  全靠咁多位偉大既媽媽,令每個家庭都可以熱鬧起來...