2006-05-06 01:29:40美美

>

  今日我地千山萬水入去長洲諗住睇飄色,點知,我地睇左舞龍舞獅,點解???因為我行錯路、霸錯位!以為好醒霸到個又高又靚既位...唔怪得知有靚位冇人企,原來個個唔係個靚位~

  好喇,根住去廁所,要扮「之豬合」先去到廁所,因為條路窄到冇人有!

  諗住周圍行下,點知無啦啦又有飄色睇,真係殺我一個措手不及!又拿拿聲影底呢個咁難先睇到既時刻~ 再根住就真係行下街啦,點知,機靈的我發覺有d唔對勁,d搓人咁好死指我地條明路去睇包山?一定係想掉虎離山!於是我地死都唔走,等下等下就聽到隔離位人兄話等緊「奇輪」比賽,好野!又有野睇,冇sit底!

  等左一陣,班健兒就唔知係幾時係邊到飄左出黎各就各位,一、二、三...d男人就即時變哂猛獸係咁向前衝,man都爆~就係呢個咁混亂既一刻,亦撩起左我頑皮的情緒...不自覺,就借d2衝哂入去,就係咁樣,我地就成為表演既一群喇...唔使再迫係人龍當中,hahahahahaha!!!

  話咁快,就去到北帝了~~~

  影相、遊戲一番,根住就走了,沿途好多野睇,仲食埋個平安包子,ok好味~ 點知,搭船條人龍有20個包山咁長,以為等好耐,又唔係wor,於是諗住豪埋佢,就買豪華座,但臨落船先知自己一路都係坐緊普通座位!點解呢...?因為...我都唔知點解~大概因為我地大迷啦!真係唔睇到,都唔知自己座錯!又以為自己好醒霸到個靚位,又係坐錯既~hahaha...

  今日好開心,雖然人好多,但係睇到好多野,體驗好多人地體驗唔到既野,因為我地富有好強勁既冒險精神...好玩~ 下次再搵野玩!