2004-07-08 15:20:29阿傑

7, July, 04 -- 再見

嗯... 我諗... 今次會係我最後一次寫里個日記...

一直以黎都以為妳口硬心軟﹐口講唔會黎睇我既日記﹐其實會暗地裏去睇...

但到最後發覺﹐只係自己一廂情願...

終於發覺點解個時Doris 會同我講﹐妳唔係識合長久既對象... 其實我都唔係... 不過我知道下一次我會好認真... 所以... 唔知點解﹐我依家好怕去拍拖...

我可以照樣去同女仔出街﹐講無聊笑話... 但再唔可以好似以前咁好輕易去喜歡或愛一個人...

唔想再重覆做同一樣野﹐好累...

anyway... 希望妳可以同佢開開心心... 可以找到一個另妳幸福的人既時候﹐要好好珍惜...

我一樣會每一日都寫日記﹐不過﹐唔會再係度寫啦...

有緣既話﹐會再見....