2004-06-25 02:26:31阿傑

24, June, 04 -- 世界

其實我都唔知點解仲要寫里個日記... 因為已經唔會再有人睇 (可能一開始已經無人care... )...

但係或者里個日記已經變成一個屬於我自己only 既小天地...

本來已經講過唔會再飲酒... 但係今日又再一次地一飲再飲...

講真﹐酒既味道絕對唔係咁易接受到... 但係飲酒就好似話比所有人聽... 我唔開心﹐唔好理我...

係呀... 我真係好唔開心... 每次一想起妳已經同另一個人一齊既時候... 個心就會好痛...

仲記得有一次﹐妳對我講我另妳好心痛...

所有事都已成過去啦... 兩年前既我係一個人... 經歷左好多事情後... 今日既我又係得我一個...

聽過一句說話...

可能我只不過係里個世界既某一個人﹐但係總會有一日我會係某一個人既全世界...

唔知﹐有無人明我講咩...