2004-06-24 01:30:20阿傑

23, June, 04 -- 心痛

今日終於都接到妳電話...

但係妳所講比我聽既事... 令到我依家都隱隱作痛...

真係好痛...

到最後... 都係只淨番我一個... 再想起過去半年以黎... 原來都不過係自欺欺人﹐感覺真係好難受...

雖然我依然記得妳對我講既說話﹐到最後都變成廢話... 然後發覺根本唔會有人在乎我...

但最少... 妳可以揾到妳既幸福... 不過將我換做別人...

由現在開始... 妳同我就會變成兩條平行線... 唔會再有任何交接...

既然我既存在會令到妳困擾... 倒不如在我還有多少自尊前﹐慢慢咁離開...

原來... 我比我所expect 既更愛妳...

又一次自作自受...