2006-12-04 04:08:24taki

愛似.....陽光空氣?

愛似陽光、
愛似空氣、
愛似蜜糖、
愛似酷刑、
愛似..........

其實,愛似林一峰 =P

《愛似林一峰》  農夫 / 林一峰

你愛一架飛機 我愛一個杯
你愛我個細佬 我愛你個妹
你應愛李英愛 李英愛愛李英宰
定係愛冇話應該唔應該

林:愛似是陽光空氣?

愛愛有人話真愛係無價
我我我話真愛無得講價
首先要大把身家
再有奶媽管家
車唔止得一架最好有司機楂
事實係事實 愛情係現實
你無車無樓無番狗
做乜要拖我手
女人最忌無品 男人最忌無銀
所以幾百張心意卡比唔上白金o既信用卡
林子祥無呃你 係你自己呃自己

林:鹹魚白菜也好好味

戶口得幾舊水
仲想養埋佢個女

林:叫佢食陽光空氣

準新娘 準備紅杏出牆
搶新娘 你點同人搶
人o地送寶馬你就送花
人o地去飲紅酒你就飲茶
所以話我愛你 唔洗理夠唔夠 match
我愛你 係睇你夠唔夠 cash
我愛你 唔介意落雨擔o下遮
最緊要行多兩步你會楂架車
你咪叫我愛你看你有無誠意
你若然愛我咪叫我逼巴士
有心意 但係無生意
你叫我點樣安心鍾意

   -   -   -

抵死到肉,不過,最準的還是最後一句歌詞,
沒有把全首歌詞貼上來,最後一句歌詞,去找找吧~

學期尾了,有點忙,當然忙極也沒有你們忙,
快到聖誕了,每逢佳節,會怎麼過呢?

   -   -   -

原來沒有鬚的王貽興完全是另一個人......
那個外型很像余文樂高皓正等等一類人......
「文字魔法師」的味道還在嗎?
那些很細膩很坦白很錐心的文字還在嗎?
李娜 2006-12-07 10:10:57

我鍾意佢果句”叫佢食陽光空氣”~~!!超抵死!!!!XDD
最後果句真係最準喎~~~~~

版主回應
係呀!!! >v< 我都係聽到”叫佢食陽光空氣” 呢句時突然大笑起黎!! 成首歌都好好笑呢!! 完全係「真係估你唔倒」ge 感覺!! 2006-12-07 13:08:15