2004-08-08 19:31:39SzeCI`*

北葵涌..

  今日要去北葵涌打friendly呀..我地打10點..不過又係搭73x唷﹏..le幾人成日都搭..首先係去黃金..跟全去大窩口睇波..然後就係而家。
  d男仔都有去..佢地打9-2..我地就10-2.點知我地去到好似好靜咁..有一班人著埋一樣衫係到寫寫寫寫寫...跟住又見到我地學校d男仔又唔係成team咁落去打啵..~又好似冇1team係女仔咁..~!咁我地未即係同男仔打.~!?!
  跟住原來個d係到寫寫下既人係球證..好似話係到考緊試啵.~同埋我地d女仔都要分開打呀.咁煩嫁..搞到我地同d男仔夾..~!有d人仲要唔識嫁tim..唉.好煩嫁d球證..打2球又要等佢地轉位..佢地錯左又有個人出黎講一倫野..d人又未夾過喎..搞到冇場得bad波..又話一場出得2個女仔..搞到好悶..走個時一滴汗都冇!仲要坐到好凍呀.! 
  瘀..佢地又話打到2點啵.點知打到1點咋.~!跟住後未miss lee黎左我地先有得女仔對女仔~>唉..我地咁遠搭車黎..又唔好玩啵..
  跟住夜晚我就同a ma a ba出左沙田食飯唷﹏
pic:大尾督