2008-09-29 23:08:35LiNdA.

做我自己.

怎揦我越來越發覺.

做的一切一切.
都不是我自己.

好像是一個戴了面具的人.
恐怕我已學識了一種僞裝.


這些日子裏.
我看清了你們的真真假假.

而我亦懂得.
什揦對我應該要無關痛癢.
什揦對我應該要匆匆地過..


我知道’朋友’.
種類..


係呢一世人入面..
暫時最令我驕傲既係我由好細個就開始去其他國家玩
正因爲gum..
識得既人都5少..
但係.

有時覺得到頭來.
一場空.

因爲..
所有對於我來説.
都是不固定的.

因爲我知道.
總有一天.
我身邊的一切都會消失.

我現在擁有的一切
正在享受的一切.
我準備隨時會完全失去..

就像Lehman Brothers.
沒有辦法..
既然已成定局
只好接受


======================================================



有時我還真不知道自己做的一切 .
等的是什揦結果


假如我出生在一個超級貧困的地方

這就是你的生活
世界總有1,2個人係特別

既然是窮人,
就好好的做自己.
就是不明白.

為什揦不好好做自己
難道每天在等覑奇跡出現
希望自己會有上流社會的一日.

世界如果有這揦多奇跡.
就不會有窮人

好多事都係你應該得到.
你可以去爭取
但.
不是搶


特指某d人呢..
一直以來以爲自己爭取緊.
一直以爲係自己辛辛苦苦掙取返離..
算盡心機..
5好意思,辛苦曬.
不過你都係搶..

曾經有人同我講

‘lynda,你睇下,個肥婆打鼓wa..幾好笑.’
我即時話’我覺得真係好無禮貌lor. ”

5係關5關你事既問題.


每個人都有夢想
想做自己中意做既野.

人地肥..
但係做人好快樂.好樂觀
而且我好肯定佢身邊既朋友都係真真實實.


但好多人因爲個樣靚..
身邊d朋友多不勝數.
我問你有幾多個係真心.

人地肥..
但係識打鼓.

但你再瘦再靚.
只會識掩飾自己,識溝仔..
wa,係好勁wor..



人地殘奧d盲人跑步儸冠軍wo..
盲既都可以跑步儸冠軍?

等於呢個朋友話肥婆打鼓..
簡直恥笑自己無知..
926 avril 澳門的concert..正.
but..too short



每個人..
其實可以做自己的.
是難上加難.

5係因爲過5過到其他人戈關.
係過5過到自己戈關..

推薦大家一本書.’刁民公園’
係一本議論時事既書.
超好笑..


仲有’港女聖經’同’港男筆記’

都係業一知寫既.




最後祝大家國慶快樂啦..haha
JUDY 2008-10-13 19:28:29

人在生活中常常會迷失自己.
但又在一天突然驚醒。

因為身邊的人怎樣對他,其實當事人自己是很清楚的。
但是不愿相信事實而已。

一而再再而三的迷失,找不到真心的人,心里一直會有一個缺~

哈..
_____________________
我有時候都會很羨慕那些雖然真的太單純,很不合群的同學。

因為他們身邊的frd,不會斤斤計較,也不會做小動作。
反而可以很真實。

bow 2008-09-30 17:57:11

峩想知道特指邊個~